Kulturistika, vychvaľovanie práv alebo šport ako každý iný offtopic

Kulturistika, obrovské práva chváliť sa alebo šport ako každý iný

z arnold5160 »18. októbra 2006 12:57

vychvaľovanie

Každý z polovice seriózneho kulturistu pracuje hodinu čo hodinu, týždeň čo týždeň a mesiac čo mesiac v železnej komore, aby si tvaroval svoje telo podľa svojich predstáv.

Prijíma nápor stravy vhodnej na športovanie, podľa toho sa stravuje niekoľkokrát denne, počíta kalórie, váži si jedlo a dbá na to, aby bol dostatočne odpočinutý.
Popri každodennom živote neustále vyžaduje nesmierne ďalšie služby.

Ak ukazuje výsledky svojej práce na verejnosti, upadá do sociálnej hanby. Ak má na sebe priliehavú košeľu, tyče sa „šepkajú“ a „rúhajú“, že sa tyče ohýbajú.

Vyvstáva však otázka, prečo?
Má nadšenec klasického automobilu, ktorý starostlivo renovuje auto a podľa toho investuje peniaze, menej negatívnych verbálnych výpotkov? Po skončení práce si tiež vezme auto a urobí z neho ulice „nebezpečnými“. Ale s najväčšou pravdepodobnosťou zožne pochvalu a údiv.

Atletický športovec, ktorý prekoná skok dlhý 7 metrov a zaslúži si zmienku o tomto úspechu v rozhovore s ostatnými, dostane obdiv, ktorý si zaslúži, ako každý iný seriózny športovec.
Ak sa ale zasvätíte jednému z najťažších cieľov, a to vybudovaniu tak pôsobivého tela, reakcie majú väčšinou negatívny charakter.

Je to závisť, že ten druhý tak nevyzerá? Alebo je tvojou vlastnou hanbou tušiť, koľko práce takéto telo robí, a nebyť schopný pre slabú vôľu?
Alebo je to len nedostatok sebavedomia?

Hovorí o vás zle, pretože vidí, ako vyzerá jej vlastný spoločník? Či mu len nechce ublížiť alebo sa imidž „silného“ muža zmenil natoľko, že sa nesmie riadiť jej skutočným inštinktom povedať, že tam vyzerá dobre a silno.

Môže sa pochváliť, keď sa kulturista verejne ukáže ďaleko od súťažného pódia a prechádza každodenným životom. Ako radostný podporovateľ tohto športu ste povinní nosiť oblečenie, ktoré skrýva vaše vlastné telo, aby ste nevydržali všetky, nesprávne komentáre?
A nakoniec; Je spravodlivé, že najmä fanúšikom tohto nádherného športu musí vyrásť „hrubá pokožka“, aby mohli lepšie spracovať alebo potlačiť vyššie uvedené negatívne komentáre?

Môj názor je nie. Nespravodlivosť by si nemala nájsť cestu nikam, vrátane kulturistiky. Stretnutie s nimi a vyhýbanie sa predsudkom môžu byť únavné, ale tento šport stojí za to.

z Reaper` »18. októbra 2006 14:04 hod

Dobre napísané, ale obávam sa, že diskusia tu bude mať rovnaké myšlienkové smery ako vo vlákne „BB-Respekt“.

Podľa môjho názoru je zlá povesť kulturistiky a jej stúpencov výsledkom nevedomosti alebo nepochopenia más, ktoré pramenia hlavne z permanentne negatívnej mediálnej publicity. Okrem toho je zjavný nedostatok záujmu o skutočné okolnosti.
V súvislosti s tým, že (vážne prevádzkovaný) BB je viac špecializovaný šport, t.j. nie každý pozná niekoho, kto to robí, vie o tom a mohol by ho osvetliť, ponúka BB perfektný základ pre „nebezpečnú“ polovičku -/nevedomosť, ktorá vedie k nedostatku rešpektu/úcty k dosiahnutému.

O zvyšok sa postará závisť a intolerancia, ale tak ako vo všetkom, aj predsudky, ktoré má obyvateľstvo voči BB, sa zaručujú za určitú pravdivosť.
Myslím si, že každý z nás pozná zopár „kulturistov“, ktorí len potvrdia všetky predsudky a ste to práve VY, kto upúta pozornosť bežného občana (a hlavne médií) a komu venuje predovšetkým pozornosť.

Čo s tým môžete robiť? No veľa sa nebojím. Vykonávanie vzdelávacích prác v malej skupine by bolo začiatkom.

z Hosť38 »18. októbra 2006 14:37

z abdulaaah »18. októbra 2006 15:18

V prvom rade plne súhlasím s Reaperom.
Musím ale tiež povedať, že prichádzajúci príspevok je napísaný trochu dramaturgicky. V každom prípade nevykonávam postreh, že sa na každom rohu šepká a do tváre vám udrie iba žiarlivosť a odpor. Často často začujete „Wow, zmenili ste sa“ atď. Podľa mňa každopádne. V každom prípade nepoznám nikoho, kto by sa ku mne správal čudne.

A mimochodom: V iných oblastiach je naozaj ťažko lepšie, keď sa jedná o over-the-top. Najmä automobilová frakcia musí veľa bojovať s predsudkami, závisťou atď. práve preto, že ako vždy médiá ukazujú iba tie najhlúpejšie a najväčšie kurčatá (bohužiaľ musíte uznať, že v tunerských skupinách je veľa farmárov. Ale ako jednotlivec si nemôžem pomôcť)
Podľa môjho názoru ľudia závistlivo reagujú oveľa rýchlejšie, ak niekto jazdí s novým Porsche alebo sa „váľa“.

Myslím si, ako už bolo spomenuté, že niektorí sú jednoducho trochu citliví, pravdepodobne kvôli narcistickému obrazu seba samého sú „náchylnejší“ na BB. Niektoré poznámky atď. Jednoducho nie sú myslené tak zle (už viem, ako sa to myslí, nie že teraz myslíte.) Alebo len kvôli zlej nálade, ktorú má každý v tej či onej chvíli. Rovnako ako každý musí zapojiť príslovie pre svoje „hobby“ atď., Ktoré, ako som už povedal, nemusí nutne byť zlý (alebo aj tak nikdy v kruhu priateľov). Kamarát číta napríklad na toalete „zábavnú brožovanú väzbu“. v 24 rokoch sa moze nechat obcas uviazat na nose, ale aj tak ho lubim a respektujem. „Dráždenie“ je jednoducho jeho súčasťou. Teraz by mohol odpovedať napríklad „lepšie ako strčiť injekčnú striekačku do zadku“ alebo niečo také, urobí mi 0, pretože viem, ako by to bolo myslené.

Pokiaľ ide o „vychvaľovanie sa“ ako také, v skratke ešte jedna vec:
Každý úpravca BB/automobilov, ktorý má „extrovertnú“ záľubu, chce niečo predstaviť vonkajšiemu svetu. Rovnako ako takmer všetci ľudia s normálnym spoločenským životom. proste v rôznych, niekedy nie až tak zrejmých oblastiach (pozri napr. „pro gamer“. „mimo“ celkových „nerdov“, ale v ich vlastnom svete absolútnych šéfov), a tak to platí pre takmer všetkých, od tekutých oblekov až po očividné mňa -hock-them-all-for hool. Či už vedome alebo podvedome táto potreba jednoducho existuje (pozri ľudskú psychiku). To neznamená, že ju chcete alebo dokonca musíte všetkým priviazať na nos.
Každému sa však bude páčiť, ak získa pozornosť alebo, ešte lepšie, uznanie za to, čo robí. Či už ide o BBerku, motocyklovú pretekárku alebo len ďalšie mláďa na diskotéke, ktoré jej dá zatriasť zadkom. Toto je jednoducho súčasť ľudskej prirodzenosti, ako už bolo spomenuté, a nič zlé, pokiaľ to samozrejme nie je prehnané (ale skutočnosť, že preháňanie sa vlastne aj tak týka všetkého).

z neodpustený »18. októbra 2006 15:38

Vyjdite do ulíc a opýtajte sa 100 16-25 ročných, prečo si myslia, že ľudia chodia do telocviční.
Odpovede dostanete hlavne v nasledujúcich smeroch:
Vyzerajte všeobecne svalnatejšie ako ostatné.
Dievčatá to dobre prijali.
diskotéka.
Okrem toho to bude dôvod, prečo väčšina ľudí robí BB alebo chodí do štúdia.

Môžete spoznať, že šport sa posúva na zadné sedadlo. Je to o výsledku.

Ak sa opýtate 100 futbalistov, prečo hrajú futbal.
No, odpovedia v oveľa väčšej miere: "Pretože ma to naozaj baví. Pretože chcem strieľať góly, . atď."
Pravdepodobne bude menej argumentov ako „pretože chcem hrať lepší futbal ako priemerná populácia“ alebo „pretože sa to dievčatám páči“.
Rovnako ako sa tu málo pozerá na výsledok, ale vy jednoducho hráte a bavíte sa.

Samozrejme, faktor proll je uvedený vpredu pri BB a šport sa rýchlo posúva do úzadia, najmä u ľudí, ktorí nechodia do štúdia, podľa toho tak nevyzerajú a s tým prichádza aj závisť . pretože úprimne, ktorý mladý muž by nechcel aspoň brušáky a všeobecne fitnes postavu? Ale to, či dokážem hrať futbal rovnako dobre ako futbalista, mi vlastne vôbec neprekáža ... tiež to nevidíte. Navyše si to nevšimnú ani dievčatá na diskotéke.

Zachraňujem sa tým celým, myslím si, že vieš, ako sa to myslí a o čo ide.
To je pravdepodobne jeden z bodov a jeden z veľkých rozdielov.

Nezabudnite: Toto sa týka väčšiny ľudí, samozrejme nie všetkých!
A ako to je, vždy sledujete väčšinu alebo vidíte iba veľkú väčšinu a nie niekoľko „okrajových skupín“

z vreckový strýko »18. októbra 2006 15:45

Má to jednoduchý dôvod, každý si myslí, že akonáhle ste širší ako dav, všetko sa „nastrieka“, takže jednoducho streľba bez tréningu je sama o sebe.

Získate rešpekt pre vyšportované telo všetkých modelov krytia zdravia mužov, ale nie pre nič, čo by prekračovalo bežné očakávania.

Z kameňov položených na vašej ceste môžete vybudovať ríšu .

Spravodlivosť, pravda, česť, lojalita!

Telo sa s tým musí vyrovnať.

z Nemecký býk »18. októbra 2006 15:45

Absolútne s tebou nesúhlasím o neodpustení.

Futbalisti chodia na tréningy 4-5 krát týždenne a robia veci, ktoré vlastne nechcú robiť, ako sú vytrvalostné tréningy, tímové tréningy, stratégie učenia sa naspamäť atď., Len aby v sobotu cez obed ukázali dobrú postavu v hre a zažiarili. Sú veľmi podobní kulturistom, samozrejme iba tým, ktorí to robia z hľadiska výkonu alebo hrajú vo vyšších ligách.
Futbal je každopádne asi zlé porovnanie, pretože lepšie by sa darilo plavcom alebo športovcom.

z abdulaaah »18. októbra 2006 15:50

z Gottlieb »18. októbra 2006 18:44

plackerrei je chladný stupeň.
a myslíš si, že hrať futbal nie je vyčerpávajúce. každý šport je vyčerpávajúci, ak ho robíš správne.

školenie tiež nemusí byť namáhavé. je dosť ľudí, ktorí idú do štúdia a potom vyjdú bez straty kvapky potu.

téma je naozaj mega hovno
Teóriu nechám za sebou a pôjdem trénovať, pracovať s chudobnými

z neodpustený »18. októbra 2006 18:54

Áno, porovnanie je trochu pomalé (ako každé porovnanie). Vlastne som ani len nepomyslel na taký profesionálny futbalový tréning.
Chcel som sa len vyjadriť, že s BB pre väčšinu ľudí nie je zameraný na to, ale na výsledok. Ale vo väčšine športov je to, aspoň si myslím, iné.
Všetko sa samozrejme opäť zmení, akonáhle urobíte niečo na profesionálnej úrovni.
Malo by teda ísť skôr o porovnanie amatérskeho futbalistu s amatérskym BB
Druhým bodom, ako je napísaný, je závisť.

Takže môj záver by bol: Pre väčšinu (nie pre všetkých!) Je BB viac chvastanie ako šport! K tomu som sa dostával
Aj keď sa jedná opäť o štiepenie vlasov, pretože nakoniec v profesionálnej BB je cieľom ukázať sa svojím (prostredníctvom športu) superhmotou, čo by sa tiež dalo popísať zlým pojmom chvastanie sa ... alebo povedzme ukážte svoje športové výkony. všetko vec názoru a výkladu.

.hlúpe vlákno, pretože obsah druhého s resepktom mi pripadal oveľa zaujímavejší