Fettrechner.de

Fóra

Mám na vás opäť otázku, je pravda, že „normálna“ krupica z balíka menej Kca. a odvážne Hello Pumpeli,
>
> Ako presne uvaríš krupicu, som na to príliš hlúpy.

2020 Ahoj

ach nezmysly, nikto nie je taky hlupy na krupicu;-)

Takže ho veľa varím, je veľmi sýty a navždy môžete robiť veľa variácií

Krupicu vždy beriem z alnatury (dostupnej od dm) zo špaldy alebo z pšenice a niekedy ju tiež zmiešam.

príprava:
stačí dať 1,5 mlieka do hrnca (ako cítite;-)) privedieme do varu, potom pridáme niekoľko lyžíc krupice - okamžite napučia, aby bolo možné zistiť, či ste ich vložili príliš veľa. potom môžete pridať vodu alebo mlieko, aby ste to zriedili. štipka soli tiež nie je zlá.

Môžete osladiť medom, cukrom alebo ako ja sladidlom.
potom ak chcete jeden až dva vyšľahané bielky zospodu - uľahčite to, lianchen, nepotrebujete krém;-)

domáce tiež nemajú toľko kalórií. - Čo sa týka množstva, 100 g krupice vás zasýti - ale to sa pravdepodobne líši od človeka k človeku

veľmi chutné s višňami, všetkými druhmi ovocia, javorovým sirupom, orechmi, najmä plátkami mandlí!

Podľa vašej chuti môžete samozrejme „zjemniť“ krémom, kúskom masla atď. - fantázii sa medze nekladú!

krupicu môžete použiť aj na nesladké jedlá - potom ju uvaríte vo vode a soli - ale to je už iný príbeh - takmer nikdy to nerobím, chutí tak sladko!

Správa bola upravená (20.06.2006 09:20)

ďakujem pekne, teraz som po tom naozaj hladný;-)

Hádajte, čo si dnes večer dám na večeru?

Uvarím to, ako si to popísal, o bielkach som ani nevedel, dnes to vyskúšam.

Boaaah, flák, tak sa veľmi teším na krupicu

Ďakujeme za pokyny na varenie
Lianchen vám pošle láskavý pozdrav

Lianchen v strojovni: Prenášaj ma, Scotti !

ak je pre vás krupica príliš tuhá, môžete do nej vmiešať aj nejaké jabĺčko. Potom tiež dáva potrebnú sladkosť. Jablká nie sú veľmi dôležité. najmä ak si ho môžete vziať od seba (alebo si ho môžete urobiť sami).
pozdrav
tiger

> Ahoj mariechen,
>
> No aj vďaka, teraz som po tom naozaj hladný
> dostať;-)
>
> Hádajte, čo si dnes večer dám na večeru?
>
> Uvarím to, ako si to popísal, to s
> Nepoznal som ani ten proteín, dnes to vyskúšam.
>
> Boaaah, flákanie, veľmi sa teším na krupicu
>
> Ďakujeme za pokyny na varenie
> Lianchen vám pošle vrelý pozdrav

povedz mi ako to dopadlo/chutilo!

dobrý nápad s jablkovou omáčkou - musím to naozaj vyskúšať!

Táááák, bol som na Extra skôr a porovnal som to, 100 gr. Krupica obsahuje cca 330-340 kca. 69g sacharidov potom pridajte mlieko a vrece napr. Sladké jedlo alebo kaša Mondamin krupice, pretože s menej ako 100 g (92 g vo vrecku) iba 102 kca so 17 g sacharidov.
Ako môže byť čistá krupica lepšia s diétou?

Máte ďalšie otázky týkajúce sa krupice z tvrdej alebo mäkkej pšenice?

Všeobecný tip o krupici, ryžovom nákype atď.:

Iba krátko povarte a potom kachle odstavte veľmi malé alebo hrniec úplne stiahnite zo sporáka a nechajte ho len napučať.
Len to nenechajte zovrieť, bude to len hrudkovité a hrudkovité.

Ak si chcete pochutnať na studenom, po dokončení ho dekantujte, nechajte asi 10 minút odstáť a potom znovu a znovu vmiešajte trochu studeného mlieka, aby ste ho vychladli, a nechajte znova stáť, opäť vychladnuté mlieko, znova nechajte odstáť atď., Kým nedosiahnete konzistenciu Si predstavujete.

Vďaka tomu je super krémový, pretože tekutina môže byť absorbovaná čoraz menej krupicou/ryžou, ktorú získa, ale stále sa spája s celou hmotou a vytvára peknú krémovú omáčku.

Toto už nefunguje s úplne studenou krupicou/ryžou, len ich musíte za studena miešať.

LG od dnešného dňa tiež ryžový nákyp (je strašne vlhký) nedbalý plyšový tiger

ahoj sonja!
mondamin určite znamená 100g produktu pripraveného na konzumáciu, pozri sa opäť na obal.

. Myslím, že si ma nakazil svojou podivnou krupicovou horúčkou, asi to budem musieť čoskoro urobiť.;-)

Ach nezmysly, určite nie si príliš hlúpy;-) asi si len dávaš trochu priveľa krupice.

Na liter mlieka vždy vezmem okolo 100g - 125g krupice (používam nízkotučné, funguje výborne), potom premiešam a nechám nakysnúť.

Akurát nemôžete urobiť chybu, že do nej nasypete viac krupice, keď ešte opuchne, potom je naozaj príliš pevná;-) občas sa mi stane.

Inak vždy pridám kopček masla a vmiešam ho, potom lepšie chutí. A ty si môžeš dopriať malý hriech * g *

Potom stačí dať do misky ovocie, džem alebo čo chcete a jesť:-)


Výška: 170cm
Vek: 24

Ďakujeme za vaše dobré tipy na varenie krupice.

Zajtra to vyskúšam ako prvé, dnes si pán domu upečie zeleninovú pizzu. hmmm, trochu bujné počasie, aj keď je na nej iba varená šunka a zelenina, no jo, a samozrejme syr.

Nechce mu kaziť náladu, teraz, keď z nás budú aj majstri sveta !
Dnes s tebou trochu zjem.

ALE RÁNO: Je to určite SKVELÝ DEŇ.

Na záver to, čo si myslíte o ryžovom nákype? ?
Mohla som si aj sadnúť. iiieeeeh druh nechutného nápadu. sadnúť si !

Varím to s 1 - 2 čajovými lyžičkami cukru, zvyšok nahradím sladidlom. Robím si slivkový kompót, niektoré som zamrazil, musia sa prezliecť. Varím aj slivkový kompót so sladidlom, potom ho nechám pekne vychladnúť s ryžovým pudingom. nedbalý
Ak zo slivkového kompótu niečo zostane, zmiešam ho v prírodnom jogurte, mohol by chutiť vynikajúco.
Vyskúšam, či chutí aj s kvarkom.

Experimentálny lianchen

Lianchen v strojovni: Prenášaj ma, Scotti !

Potom vám prajem dobrú chuť;-)

Myslím, že cez víkend si opäť urobím krupicu:-)


Výška: 170cm
Vek: 24

Tu je recept pre každého, kto rád pohltí krupicu.;-)

250 g krupice (rád si vezmem špaldovú krupicu v prírodnom sklade alebo v obchode so zdravou výživou)
1 liter mlieka
2 vajcia
1 štipku soli
trochu cukru (podľa ľubovôle)
Margarín na pečenie

Mlieko privedieme do varu, prisypeme krupicu, privedieme do varu, kým nevznikne pevné cesto. Teraz primiešajte vajcia. Potom túto hmotu rozotrieme na navlhčenú dosku malú hrúbku 1,5-2 cm, necháme vychladnúť.
Nakrájajte na kúsky trochu za studena. Pečieme na panvici dozlatista, posypeme cukrom alebo zmesou cukru a škorice.

Toto je teraz pôvodný recept. Množstvo je dostatočné, takže zdieľam recept.
Na posypanie samozrejme nemusíte používať cukor. Tiež vynikajúce so samotnou škoricou, ako aj s mnohými druhmi ovocia (moja preferencia: jablková omáčka)

Lägger ti hovorím:-) - pre tých, ktorí majú radi krupicu:-)

S pozdravom, Heike

Žena; 45 rokov; 170 cm;

Presne za 23 minút dostanete vynikajúci ryžový nákyp, pekný s čerstvými jahodami okolo, hmmmmmmm, megahutný.

Keďže som teraz absolútnym odporcom sladidiel, varím ich výlučne na cukre, ale nie v množstve, ktoré určujú výrobcovia ryžového nákypu. So 100 g cukru na 250 g ryžového pudingu sa nechty, hm prepáčte, pazúriky;-), zrolujú!
55-60 g jasne dlhá, a ak je to (veľmi zriedka) so škoricou a cukrom, potom 45 g dlhé.

Slivkový kompót? Robíš to sám? Yam-yam.
Viac však jem v zime, keď už neostáva toľko chutného čerstvého ovocia.

Čo je mimochodom tiež veľmi chutné:
Guľôčky z ryžového pudingu, do bufetu alebo večer na občerstvenie.
Ryžový nákyp uvaríme pevnejšie, nenecháme ho úplne vychladnúť a potom vlhkými rukami tvarujeme malé guľky.
Vynikajúce aj plnené čerešňou/malinou/atď.
Alebo v rôznych farbách - vmiešajte rôzne ovocné šťavy.
Ak ich ihneď naservírujete, môžete ich hodiť do škorice a cukru, ale veľmi rýchlo sa rozpustia a už nevyzerajú tak chutne.
Mimochodom, ak dávate maličkosti do elegantných foriem na pralinky, trochu ich vyrovnajte a potom ich jemne ozdobte, ako napríklad ovocím/čokoládovými lupienkami/polovicu namočte do ovocnej polevy/atď. môžete ich nazvať ryžové pralinky a sú to určite „najzdravšie“ pralinky na svete, ak nie najdlhšie.;-)

LG z plyšového tigra, ktorý dnes jedáva ryžový puding

Správa bola upravená (21.06.2006 07:55)

Dobré ráno všetkým

Áno, uvádzalo sa v ňom 100 g produktu pripraveného na konzumáciu. prečo je rozdiel? 100g má 100g v poriadku? a 102 je menej ako 334 kca hm. osvieť ma.

Čítal som tu slovo špaldová krupica, je to lepšie ako pšeničná krupica? ak ano preco?

> Dobré ráno všetkým
>
> Áno, uvádzalo sa v ňom 100 g produktu pripraveného na konzumáciu. prečo kde
> je rozdiel? 100g má 100g v poriadku? a 102 je
> menej ako 334 kca hm. osvieť ma.

Produkt pripravený na konzumáciu znamená: už ste ho pripravili: podľa toho zmiešaný s vodou (alebo mliekom). Z - predpokladajme - 100 g sušiny, asi 500 g (?) Produkt pripravený na konzumáciu: 100 g z toho má už 334 kalórií, čo je porovnateľné s cestovinami alebo ryžou - ak uvaríte 100 g cestovín, vážia kvôli tomu vody a nakoniec „zjete“ viac ako 100 g!

Informácie pre krupicu „prírodná“ sa vzťahujú na 100 g krupice - ak ju teraz zmiešate s vodou, bude to potom viac ako 100 g -> s litrom vody 1 000 g> sa počet kalórií už nezmení. preto je „prírodná“ krupica menej kalorická.
ak ho varíte s mliekom/cukrom, samozrejme musíte pridať kalórie.

-Dúfam, že som to nevysvetlil príliš komplikovane;-)

>
> Čítal som tu slovo špaldová krupica, je to lepšie ako
> Pšeničná krupica? ak ano preco?

Osobne mám veľmi rada špaldovú krupicu, buď takú, alebo zmiešanú s krupicou, možno otázka vkusu.
ale nemysli si, že je to lepšie - možno iné nutričné ​​zloženie.
Google o špalde/pšenici všeobecne alebo o nej možno vie niekto iný;-)

áno, sú tiež chutné;-)

vezmite obalenú panvicu a dno potrite iba margarínom.

Žena; 45 rokov; 170 cm;

> Ahoj Sonja,
>
> Produkt pripravený na konzumáciu znamená: Už ste ho pripravili:
> Podľa toho zmiešajte s vodou (alebo mliekom). Z
> - predpokladáme- 100 g sušiny bude potom asi 500 g (?)
> Produkt pripravený na priamu konzumáciu: Z toho 100 g už 334
> kalórie, čo je porovnateľné s cestovinami alebo ryžou - ak
> ak uvaríte 100 g cestovín, vážia ich aj kvôli vode
> viac a nakoniec „zjete“ viac ako 100 g!
>
> Informácie o krupici „prírodná“ sa týkajú 100 g krupice -
> ak ho teraz zapnete vodou, bude to potom
> tiež viac ako 100 g -> s jedným litrom vody 1 000 g>
> Napriek tomu sa počet kalórií už nemení. preto
> Krupica „Natur“ je menej kalorická.
> ak ho varíte s mliekom/cukrom, musíte pridať kalórie
> Samozrejme to musí byť do výpočtu zahrnuté.
>
> -Dúfam, že som to nevysvetlil príliš komplikovane;-)

Hm, je to opäť povestné, že? „PRIPRAVENÉ NA POUŽITIE“ by malo znamenať 100g = napr. 102 kcal. .
a ak nie sú pripravené na konzumáciu, pridajú sa ďalšie ingrediencie

Takže v krupici Natura to zostáva napr. 334 kcal. + mlieko Kcal?

Človek je komplikovaný:-(
>
>>
>> Čítal som tu slovo špaldová krupica, je to lepšie
> ako
>> Pšeničná krupica? ak ano preco?
>
>
> Osobne mám veľmi rada špaldovú krupicu, buď takú
> Alebo zmiešané s pšeničnou krupicou, možno otázkou vkusu.
> ale nemysli si, že je to lepšie - možno iné
> Výživové zloženie.
> Google o špalde/pšenici všeobecne alebo možno vie
> áno, niekto iný o tom niečo;-)

Takže špaldová krupica nemá menej kalórií. alebo je zdravšia?

Myslím si, že v tomto prípade pripravené na konzumáciu znamená, že výrobok už obsahuje cukor a možno aj vanilkovú príchuť.

Samotné pridané mlieko má už viac ako 102 Kcal.

Takže keď sa krupica nafúkne, máte ako konečný produkt okolo 500 g! Potom ste už na 510 Kcal, pridané mlieko (500 ml = cca 250 Kcal) ste potom na cca 760 Kcal, ak by ste zjedli všetko. Pretože existujú 2 porcie (podľa odtlačku), dobrá porcia má najmenej 380 kcal.

Nejde teda o občerstvenie medzi jedlami, ale o kompletné jedlo. Kedykoľvek som niečo také robil, vždy som počítal okolo 400 kcal, takže som sa až tak nemýlil.

Ak si pripravujete vlastnú čerstvú krupicu, môžete použiť menej cukru alebo sladidlo, ak použijete trochu. Robím to vždy tak, že použijem asi polovicu cukru a polovicu sladidla. U Michreisa. Krupicu nevarím tak často, ale teraz tu sú chutné recepty:-)
Domáce jedlo má navyše výhodu v tom, že sa môžete vyhnúť umelým arómam (vanilkový struk) a tiež látkam zvyšujúcim chuť a zahusťovadlám a emulgátorom.
Preto je vhodné používať domácu krupicu. alebo?

Lianchen vám pošle láskavý pozdrav

Lianchen v strojovni: Prenášaj ma, Scotti !

> Ahoj Sonja,
>
> Myslím si, že v tomto prípade znamená pripravené jedlo produkt
> Už obsahuje cukor a možno aj vanilkovú príchuť.
>
> Samotné mlieko, ktoré pridáte, má už viac ako 102
> Kcal.
>
>
> Ak sa krupica nafúkne, máte cca.
> 500 g! Potom ste už na 510 Kcal, vrátane mlieka
> (500 ml = približne 250 kcal) ste potom približne 760 kcal, ak
> zjedol by všetko. Ale keďže existujú 2-3 porcie (podľa.
> Imprint) má dobrú časť minimálne 380 Kcal.
>
> Takže toto nie je pochúťka medzi tým, ale jedna
> plné jedlo. Ak som niekedy niečo také robil, tak som to urobil
> Vždy sa počítalo asi 400 kcal, takže som tak neklamal
> zle.
>
> Ak si pripravíte čerstvú krupicovú kašu, môžete urobiť menej
> Vezmite cukor alebo sladidlo, ak nejaké používate. Ja
> Robte to vždy tak, aby som mala asi polovicu cukru a polovicu
> Vezmite sladidlo. U Michreisa. Krúpy nevarím tak často,
> ale teraz s chutnými receptami tu:-)
> Domáce jedlo má navyše tú výhodu, že je umelé
> Vyvarujte sa aróm (vanilkový struk) a tiež
> Zosilňovače a zahusťovadlá a emulgátory.
> Preto je vhodné používať domácu krupicu. alebo?
>
> Lianchen vám pošle vrelý pozdrav
>

Ďakujem za vysvetlenie, ale nerozumiem tomu, som príliš hlúpy:-(

Možno to tak skopírujem, keď mi niekto povie, či napr. 100g hotovej krupice s 0,3 mliekom koľko Kcal. má celok?
a to isté so 100g prírodnej krupice a 0,3% mlieka? oboje bez (ďalšieho) cukru alebo čohokoľvek iného!

Správa upravená (21.06.2006 17:25)

máte 100 g hotového výrobku.
pripravíte ho (povedzme to takto) 500 ml mlieka.
teraz máte 500-600 g produktu „ready-to-eat“ (dúfam, že krupicu z balenia nezjete:-))
> z týchto 500 - 600 g má každá 100 g uvedených 344 kalórií.
ak zjete všetko teraz, musíte vypočítať 344 * 5 (alebo 6).

krupica "prírodná":
100 g suchého produktu má približne 329 kalórií.
ak vmiešate 500 ml 1,5 mlieka, musíte za to vypočítať 230 kalórií. takže 230 + 329 za kompletných 500-600 g

vidíš rozdiel v kalóriách?

s "prírodnou" krupicou možno budete musieť pridať cukor alebo nič so sladidlom

Takže, teraz som googlil pod "Mondamin", majú webovú stránku.

Je tam presne napísané:

1 pripravený produkt Krupicová klasika vrátane 500 ml mlieka má: 569 Kcal
(23 g bielkovín, 99 g uhličitanov hydrátov, 9 g tuku)

Koľko je teraz 100 g, vám neviem povedať, pretože krupica sa stále napučiava. Ak to potom bude ťažšie, neviem, asi nie.

Takže ak zjete pol balenia, je to 284 kcal, neviem koľko toho zjete. Celé pripravené balenie so všetkými má 569 Kcal.

Dúfam, že je to pochopiteľné, čo som predtým písal, bolo svinstvo.

Mimochodom, na stránke Mondamin je uvedených veľa produktov, stačí kliknúť a pozrieť sa pod nutričné ​​hodnoty.

Zdravím Lianchen

Lianchen v strojovni: Prenášaj ma, Scotti !

Posledné komentáre

Fettrechner.de
Pondelok 30. novembra 2020 o 10:27 hod.
Ahoj SlimJo. zaradili sme aj gaštany s veľkosťou porcie 200 g (to je „normálne“ vrece pečených gaštanov). To je takmer 500 kcal:. [Pokračovať v čítaní]

Fettrechner.de
Pondelok 30. novembra 2020 o 10:25 hod.
Ahoj SlimJo. zaradili sme aj gaštany s veľkosťou porcie 200 g (to je „normálne“ vrece pečených gaštanov). To je takmer 500 kcal:. [Pokračovať v čítaní]

Fettrechner.de
Pondelok 30. novembra 2020 o 10.12 hod.
Ahoj SlimJo, bielkovinový chlieb je v strede s 247 kcal na 100 g. Zaradili sme ho do porovnávacieho zoznamu. LG Steffi [čítať ďalej]

Fettrechner.de
Pondelok 30. novembra 2020 o 10:07 hod
Ahoj SlimJo, informácie sa týkajú obvyklej veľkosti porcie. LG Steffi [čítať ďalej]

SlimJo
Nedeľa 29. novembra 2020 o 11:48 hod
Ďakujeme za prehľad vianočných dobrôt! Odkazy na kalórie sú 100 gramov alebo jedna porcia? [Pokračovať v čítaní]

SlimJo
Piatok 27. novembra 2020 o 19:32 hod.
Áno, na tomto príspevku je veľa pravdy. Jablko ma „neodmeňuje“ rovnako. Ale keď premýšľam o každodennej túžbe po sladkom (kľúčové slovo. [Čítať ďalej])