Šatňa diktatúra
V deň, keď angažoval Čecha D. Uhrina, porazil už po 5 zápasoch, CFR nevedel, koho má priniesť?!

Zbierka svedčí o tom, že sme boli s Gazetou prekvapení, keď CFR Kluž vzala Uhrina, [...]
V deň, keď angažoval Čecha D. Uhrina, porazil už po 5 zápasoch, CFR nevedel, koho má priniesť?!
Zbierka svedčí o tom, že sme boli s Gazetou prekvapení, keď CFR Kluž vzala Uhrina, ktorý práve pricestoval z Temešváru. O to viac by sme sa mali čudovať teraz, keď vyhodil Čecha už po 3 mesiacoch a 5 OFICIÁLNYCH ZÁPASOCH. Navyše, aby bola irónia úplná, po kategorickom víťazstve pred Vasluiom je to aj skupina s európskymi ambíciami! Portugalský Oliveira s okamžitým menom sa tak stal 4. technikom šampióna v aktuálnej sezóne.
Aby bolo jasné, je na vedúcich predstaviteľoch ktoréhokoľvek klubu, aby vymenili trénera kedykoľvek to považujú za potrebné, a to aj každý týždeň, pokiaľ to umožnia s ním podpísanou zmluvou. A povolil tie z CFR, Paszkany a Mureşan.
Rozhodnutie prepustiť Duşana Uhrina SA PREKVAPILO však bolo ako náhly blesk, a to aj preto, že „cudzinecká légia“ z Gruie v Lige I stále zaujíma 4. miesto so skutočnými šancami na titul alebo minimálne na Pohár UEFA. Bolo to tiež prekvapujúce, pretože som dlho žil s dojmom, že vedenie skupiny na Someş je jedno z najmodernejších, najpevnejších, najvážnejších a najvyváženejších. Ale, bohužiaľ, existujú čoraz presvedčivejšie náznaky, že sme boli podvedení. COACH PLAY nedáva šampióna do priaznivého svetla.
Naštval tiež spôsob, akým clujský finančník motivoval svoje rozhodnutie: „Zastával som názor, že Dušanov nemecký štýl nevyhovuje tímu s futbalistami z Latinskej Ameriky, ktorý je zložený prevažne z Portugalcov a Juhoameričanov.“ Čo by sme mali odvodiť z Paszkanyho slov? To, že si v zime najal Uhrina, bez toho, aby poznal jeho spôsob práce, považovalo za náročnejšie ako väčšina členov jeho cechu?! Alebo v domýšľavom klube nie je povolená politika NÁHODNE, čo to je a čo vychádza!
Ďalej vyvstáva otázka, prečo sa CFR vzdal služieb talianskej Trombetty, pretože druhej, latinskej a jemu, by sa dalo ľahšie porozumieť, ba dokonca rozumieť, keď sa Paszkany dovolával Portugalcov a Juhoameričanov.?!
Keď ho počuli hovoriť, že poslal Uhrina na prechádzku, pretože sa mu nepodarilo vyšplhať na CFR na vrchole rebríčka, autorizované zdroje tvrdia, že Paszkany, ktorého zásluhy o rozmach clujského tímu sú nespochybniteľné, skrývali pravdu. Konkrétne by Čech vstúpil do tlejúceho KONFLIKTU s niekoľkými hráčmi a dostal by sa do ich nemilosti. Najskôr kapitána Cadu, ktorého sa odvážil požiadať, aby v šatni nerozprával so svojím mobilom a nefajčil.
Paszkany a Mureşan s výberom neváhali trénera obetovať. Znovu opakujem, je to ich právo a je to na nich. Dovoľte mi, aby som si teraz myslel to isté, pokiaľ som mal výhrady, keď títo dvaja nahradili Andoneho Trombettou a Trombettu Uhrinom. Iba kto ukáže budúcnosť, ukáže, kto sa mýlil, ale diktatúra hráčov neviedla k ničomu dobrému pre žiadny tím. Nikde a nikdy.
Komentáre (60) Pridať komentár
Andrew (250 komentárov) • 6. apríla 2009, 20:19 hod.
skutočnosť, že na CFR je hľadaný tréner v latinskom štýle, neznamená, že ktorýkoľvek tréner v latinskom štýle, t.j. Trúba má pravdu.
s Ulhrinom skutočne urobili chybu tým, že ho najali. ale vieš ako povedať: hlupák nie je ten, kto urobí chybu, ale ten, kto v nej zotrvá.
Som fanúšikom CFR a hoci by som chcel väčšiu kontinuitu na technickej lavici, súhlasil som s prepustením Andoneho, Trombety a Ulhrina. jednoducho žiaden z nich nie je to, čo potrebujeme.
[A] [S] [N] (29 komentárov) • 6. apríla 2009, 20:34 hod.
Zmeny im neprinesú nič dobré!
Koučovým nástrojom je čeština!
ROMANESCU (46 komentárov) • 6. apríla 2009, 20:58
jeden (1 komentár) • 6. apríla 2009, 21:14
Prečo bol Uhrin vylúčený z Temešváru? Kto je Uhrinovým impresáriom? Kto je tým impresáriom, s ktorým obchoduje? čie veterné mlyny v Dobrogea sú ich majetkom? Pán Ioanitoaia, prajem vám príjemné vyšetrovanie. A ešte jedna vec: možno Iancu a Paszkany nie sú tak hlúpi, aby zomreli s kameňom uviazaným na krku ....
Durden (338 komentárov) • 6. apríla 2009, 21:28 hod.
veľmi dobre ste poukázali v článku, pán ioanitoaia. Bol som tiež sklamaný, že ilúzie týkajúce sa profesionality obyvateľov Kluže sa rozplynuli ...
a stále ma prekvapuje. Ak som minulý rok dôveroval CF, že urobí krásnu postavu s veľkými tímami Európy, teraz, keď sledujem ich zápasy, zdá sa mi, že existujú aj ďalší ľudia. Aj keď väčšinou rovnakí hráči (výsledky slabý nemožno viniť iba z absencie triky) nedokáže presvedčiť ani v zápasoch s chvostom ligy 1
Domnievam sa, že príčinou slabej formy je typ fitnes „Fajčím v šatni, pretože sa volám cadu.“ Niečo, čo som od futbalistu s pevnou mentalitou nečakal.
ČO SI MYSLÍTE, PANI IOANITOAIA: mal by byť príbeh fajčenia klamstvom alebo predstavou, že zahraničná mentalita sa neporovnáva s tou našou.
CFRRR (26 komentárov) • 6. apríla 2009, 21:39 hod.
Tu máte pravdu, pán Ioanitoaia, majiteľ CFR si musel uvedomiť, že tréner s nemeckým pracovným štýlom by do jeho tímu nešiel. Výsledok, napätie a stratené body ! Keď už hovoríme o tréneroch, myslím na to, ako by hrali Brazília alebo Argentína, keby mali trénera, povedzme Klinsmanna. .
Rasturnica Ciprian (32 komentárov) • 6. apríla 2009, 22:06
Zdá sa, že tí, ktorí riadia CFR Cluj, sú stále ľudia! To, že robia chyby, by nebolo až také neobvyklé, ale zdá sa, že pretrvávajú vo svojej základnej chybe: neviem chodiť s ľuďmi! Je prirodzené, že o šéfovi koluje veľa príbehov; ale v poslednej dobe sa zdá, že Paszkanyho blízki priatelia sa od neho vzďaľujú a podpora, ktorú mal dlho od Kluže a Kluže, sa ľahko, ale isto vytráca. Paszkany sú čoraz autoritatívnejšie a nepružnejšie a zdá sa, že pri CFR je v hre ticho! Šéf má problémy?
Mnohí si mysleli, že CFR Kluž bude v rumunskom futbale výnimkou. Takto vyzeráš.
futbalový fanúšik (33 komentárov) • 6. apríla 2009, 22:52
Toto Conceicao je iba prechodným do leta, po ktorom prichádza Paszkany, po hľadanom trénerovi. Ale kto je ten tréner. Mnohí hovoria, že by to bol Dan Petrescu, iní, že je to Couceiro atď. Uvidíme, ale som presvedčený, že bez ohľadu na to, koľko trénerov sa zmení, CFR zostane v Rumunsku špičkovým tímom. FORZA CFR.
brichetu (6 komentárov) • 6. apríla 2009, 23:03
Paszkany vždy urobil to najlepšie rozhodnutie pre svoj klub, CFR, žiadny ťah nebol náhodný, všetko bolo a je vypočítané do najmenších detailov, veci, ktoré vy, južania, vidíte, že vlastne vôbec nechápete, nikdy ste nevedeli čo je to za organizáciu, len zaklopať na dvere ako otec a klebety o všetkých, až po veľmi malé mýty, ktoré vidím, že ste. A mimochodom, Ovidel, keď pripustíte, že ste spolupracovali s ochrankou?
fox_fire (3 komentáre) • 6. apríla 2009, 23:24 hod.
Pred mnohými rokmi mi jeden múdry muž poradil: „Keď musíš robiť dôležité rozhodnutia, súď podľa hlavy, nie podľa srdca. Ak budeš nasledovať svoje srdce, prehráš. ““.
Poslední dvaja tréneri Trombetta (zápas s Pandurii, Poli Temešvár, posledné druhé víťazstvo s Gazom Metanom atď.) A Uhrin (Rapid, Univ Craiova) neboli dosť dobrí. Nie dosť dobré, v angličtine.
Boli teda zmenené. Krátky.
OOO (2 komentáre) • 6. apríla 2009, 23:44 hod.
Prach je vybraný! Je vidno, že postupovali z nižších líg a prvenstvo i pohár vyhrali s obyčajnými doskami !
SD (21 komentárov) • 7. apríla 2009, 0:36
Citujem vás: „Dlho som žil s dojmom, že vedenie skupiny na Someş je jedno z najmodernejších, najsilnejších, najvážnejších, vyvážených“;
rovnako aj ja a pravdepodobne mnoho ďalších; časom som však začal mať pochybnosti a v staršom komentári som povedal, že pravdepodobne titul, ktorý získal cfr, bolo šťastím začiatočníka; Teraz som si istý!
Cosmin (1 komentár) • 7. apríla 2009, 0:44
Prečo sa ako renomovaný novinár nesprávate k pánovi Craciunescu jr. a jeho tím pre pískanie, zo zápasu Steaua s Gloriou Bistritou? Prečo keď robia chyby proti „veľkým“ tímom, všetci skáču cez noviny a televíziu, a keď sa robia „chyby“ v ich prospech, všetko sa ignoruje a voda pominie. Potom sa nemožno čudovať, že keď nájdeme európske poháre, hanbíme sa.
Dobrý deň a úprimne dúfam, že dostanem odpoveď. Mnohokrat dakujem
Cosmin B.
filipický (8 komentárov) • 7. apríla 2009, 2:06
jos_cenzura (102 komentárov) • 7. apríla 2009, 4:04 hod
prepustili Dušana Uhrina, aby prevzal náš národný tím!:))
KVSC1907 (218 komentárov) • 7. apríla 2009, 17:09 hod.
„Alebo aspoň na Pohári UEFA“. Pán Ioanitoaia, chceme titul, nie umiestnenie v Pohári UEFA!
architekt Gheorghe Petrescu (486 komentárov) • 7. apríla 2009, 8:31 hod
DOBRÝ ČLÁNOK. CFR Z CLUJU VYDALI VÝZNAMNÝ POKROK V RUMUNSKOM FUTBALE, ALE, TO NEZASTAVUJE SKÚSENOSTI AKO INÉ TÍMY. GO STEAUA
Cristiana (139 komentárov) • 7. apríla 2009, 8:32 hod
@ brichetu: Paszkany vždy robil najlepšie rozhodnutia a všetko sa počíta do najmenších detailov, to znamená pre každý detail tejto maličkosti, trénera ... My Južania, ktorí klebetíme, hovoríme, že Cfr získal titul náhodou ... a tento problém sa už nikdy nezopakuje ...
policajt odkedy sa poznám (7 komentárov) • 7. apríla 2009, 8:59 hod
Je pekné, že každý je dobrý vo futbale, dôkazom sú všetky predchádzajúce príspevky. Bohužiaľ až do nedele som si myslel, že nie všetci majitelia klubov majú nulové premlčanie ... mýlil som sa a ospravedlňujem sa ...
jojo (1 komentár) • 7. apríla 2009, 9:12
Paszkany veľmi dobre vie, že opakované zmeny nie sú pre tím dobré, ale keď nastanú problémy, musíme konať rýchlo a čo najefektívnejšie. S Andone Arpim bol tolerantný, dlho čakal, kým rezignuje ... a poučil sa z toho. .a bude to robiť, kým nenájde ideálneho trénera pre jeho hráči. Takže to nie je nič fantastické ...
pre zapaľovač (31 komentárov) • 7. apríla 2009, 10:03
ľahší, títo hlúpi južania, o ktorých hovoríš, že ťa porazili tu v Craiove 4: 1. So všetkou svojou aroganciou Clujovcov, ktorí sú z inej planéty. Kde sú kameramani počas dňa zabití na ulici kameňmi a natáčaní.
@ Durden (31 komentárov) • 7. apríla 2009, 10:09
vec zahraničnej mentality nie je pravidlom. Myslím si, že to záleží od športovca. Zoznámte sa s Ronaldinhom, ktorý pred zápasom strávil celú noc na svetovom šampionáte s modelkou. A je veľa príkladov, nielen z futbalu.
diana_klausenburg_napoca (30 komentárov) • 7. apríla 2009, 10:13
Zistil som - vôbec nie prekvapený -, že vysoký vek neprinesie ani múdrosť, ani hlbokú myšlienku, ktorá by mala prísť vo veku personálu a hypocholesterolemickým.
Ak sa stále kúpete v ilúzii, že Paszkany a Muresan sú poslušní hašišu latinskoamerických šatní, znamená to, že ste zostarli márne.
Ak sa obdivujete v zrkadle a poviete niečo ako: „Som z Oltenia a som hrdý na hodnotu univerzity, ktorá stretla Zemského šampióna!“ znamená to, že snehové gule máte márne pri spánkoch. Som skutočne prekvapený, ako povrchne sa správate k téme CFR a vedeniu majstrovského tímu.
CFR-ist presvedčený ! (180 komentárov) • 7. apríla 2009, 10:19
Trápi ma, že tí, ktorí sa nestarajú o CFR, vždy kritizujú súčasného kouča CFR a potom kritizujú jeho odvolanie atď. No, rozhodnite sa raz, bratia! Buď je to dobré, alebo to nie je dobré !
koľko (3 komentáre) • 7. apríla 2009, 10:35
Pán Ioanitoaia, do veľkej miery súhlasím s tým, čo ste povedali. Zo začiatku nemusel privádzať Uhrina. Nepotešilo ma, keď som zistil, že to brali v zime, a to práve preto, že bolo jasné, že to nie je kompatibilné so štýlom hry CFR.
Ale nesúhlasím s týmito tvrdeniami z „autorizovaných zdrojov“. Spravidla sú to hlúpe klamstvá a aspoň by ste na niečom takom nemali zakladať článok.
PS: mohli by ste sa pokúsiť zbaviť „CAPS LOCK“ a nenapísať toľko veľkých písmen, pretože je to trochu nepekné. Lepšie napíšte slová, ktoré chcete zdôrazniť, kurzívou, pretože vyzerajú inak.
daniaania (34 komentárov) • 7. apríla 2009, 10:49
uistite sa, pán Ioanitoaia, že s týmto Dušanom nie je niečo v poriadku ... za to nemôže klub, ale pravdepodobne on. ľudia z CFr ho tiež nepoznali, pretože im nikto nič nepovedal ... niečo je isté “zhnité v Dánsku ... Verím Arpiiho rozhodnutiu, že je bystrý človek, a pre dáva prednosť hráčom, s ktorými sa zúčastnil podujatia. ak neexistuje porozumenie a komunikácia, priateľstvo, ako dosiahnuť výsledky. takze od teba ocakavam mudrost. inak len dobre.
Ovidiu Ioaniţoaia (118 komentárov) • 7. apríla 2009, 11:28
@diana_klausenburg_napoca
Spomenul som si na irónie a urážky, ktoré nepoužívajú dialóg, ale aj na výčitku, že budem z Oltenia. Nie, narodil som sa v Perise v Ilfove a nikdy som nežil v Oltenii. Inak, ak si myslíte, že zmena trénera každé tri mesiace je dôkazom schopností, potom sú aj Arpi a Iuli dvaja géniovia.!
Albu Sibiu (95 komentárov) • 7. apríla 2009, 11:45
Jednoduchý podporovateľ CFR (3 komentáre) • 7. apríla 2009, 12:14 hod.
Každý názor musí byť rešpektovaný, ale prečo neskúsiť dať personálu Klužu šancu. Zakaždým, keď súťažíte a súťažíte znova. Zatiaľ každá zmena priniesla tímu plus a úprimne ma mrzí, že tréner až po Bergodim je zvyšok reklama Can Can. A ak zmena neprinesie viac, musia sa prijať opatrenia, ktoré Arpi a Iuli robia, ako ich nazývate, a ktoré by od vás mali mať úprimný väčší rešpekt. Za svoje peniaze si robia, čo chcú, nemusia sa súdiť cez prizmu redaktora. Z vašich komentárov si uvedomujem, že by ste na ich mieste vôbec nezvládli (možno by bol platný obojstranný), ale ak by ste viedli klub ako finančník alebo prezident a boli by ste úspešní, úprimne by som obrátil svoju pozornosť na vašu kritiku . Nemôžem teraz.
S pozdravom,
JEDNODUCHÁ PODPORA CFR
Jednoduchý podporovateľ CFR (3 komentáre) • 7. apríla 2009, 12:47 hod.
V skutočnosti vás chápem, pretože ak ste zástancom tímu, ľahko sa dostanete do situácie: „ČIPUJETE VIDIEŤ V OČI OSTATNÝCH JEDNODUCHŠIE AKO TYČ VOČI“. Ale šampiónka, bez ohľadu na to, o koho ide, si zaslúži ÚCTU!
Albu Sibiu (95 komentárov) • 7. apríla 2009, 13:12 hod.
adi (6 komentárov) • 7. apríla 2009, 13:23 hod.
diana_klausenburg_napoca (30 komentárov) • 7. apríla 2009, 14:10 hod.
„Arpi a Iuli" SÚ dvaja géniovia! Dôkaz? "Akciu usporiadali minulý rok, však? Postavili najmodernejší štadión v Rumunsku, však? Súkromný štadión! Prečo nehovoríte nič o milogeloch ostatných majiteľov Mititelu, ktorí stále žijú? čas prosí o peniaze z radnice? Kedy naposledy realizoval udalosť Craiova? Hmmm, kedy, len tak?
Prečo nepripustíte, že výsledky CFR sú takmer za krkom tým, ktoré idú za Karpaty?
CFR hrala v Craiove, aby sa zbavila Uhrina, pretože Rapid hral s Dinamom kvôli finančným nedoplatkom.
Samozrejme je pohodlnejšie veriť a opiť sa studenou vodou, že veda urobila „zápas storočia“ s Rapidom, pretože by to bolo lichotivé pre miestnu pýchu Oltenia. To, že ste z Perisu Ilfov, je irelevantné, pretože ste vyhláseným fanúšikom Craiovy.
diana_klausenburg_napoca (30 komentárov) • 7. apríla 2009, 14:12 hod.
Zhoda storočia s CFR nie s Rapidom, prepáč ...
Samozrejme, že budem mať ban.
daniel (14 komentárov) • 7. apríla 2009, 15:05 hod.
Bohužiaľ, pomaly, ale isto, história zostáva v tomto štýle, nanešťastie obnovil majstrovstvá a hlavné mesto provincie.
dan (2 komentáre) • 7. apríla 2009, 16:13
Pán Ioanitoaia, zabudnite na veľmi zaujímavý detail. Tím CFR začal s formáciou 4-3-3. Všetci tréneri, ktorí uspeli v CFR (vrátane Anda, ktorý nebol fanúšikom tohto systému) sa podriaďovali. Uhrin bol tvrdohlavý, aby presadzoval rigidný systém 4-4-2, bez toho, aby zvážil každého bývalého futbalistu v skupine, na čo je vhodný. Ak chcete hrať Dubarbiera (ktorý na páske podáva vynikajúci výkon) v rovnakej línii alebo ešte pokročilejšie ako Kone, ktorého privediete ku kombináciám namiesto toho, aby ste ho nechali robiť svoju prácu silného útočníka, neznamená to iba to nepoznáš svoj tím, ale dal si najlepším dvom hráčom CFR hrať niečo úplne iné ako pozície, na ktorých podávajú maximálny výkon. je tu ďalší národný tréner, ktorý je tvrdohlavý, aby robil len to, čo chce
mario (3 komentáre) • 7. apríla 2009, 16:23
Uhrin je momentálne v top 3 tréneroch v Rumunsku ... Som rád, že ho vyhodili z Klužu. Čakáme ho na hviezde
zsigodya (16 komentárov) • 7. apríla 2009, 16:26 hod.
Winston (1 komentár) • 7. apríla 2009, 16:31 hod.
niečo ti poviem, pán Ioaniţoaia. Títo hráči priniesli toto podujatie do Kluže a odohrali niekoľko nezabudnuteľných zápasov v Lige majstrov a nikto to nemôže poprieť.
Nezaujíma ma, či hovorím na mobil v šatni, a dokonca ani keď fajčím alebo pijem, pokiaľ si robím domáce úlohy. Ok, máš pravdu, diktát hráčov nie je dobrý pre žiadny tím, ale ani diktát trénera .
a to, že si sklamaný z vedenia, že ma osobne zmenil iný tréner, ma necháva chladným a okrem toho priznali, že sa mýlili, keď priniesli Dušana, čo viac chceš? je dobré, že si uvedomili teraz a nie neskôr, že ani miesto na pohár uefa nechytilo CFR CLUJ s Dušanom na lavičke.
Clio (170 komentárov) • 7. apríla 2009, 16:36 hod.
Prečo Transylvánci trpia zúrivosťou prenasledovania?!
Prečo majú zle maskované komplexy menejcennosti pred „tými spoza Karpát“?!
Nikdy nepochopím prečo!
Titul, ktorý minulý rok získal CFR, pravdepodobne prekvapil aj ich, a to natoľko, že považujem za vhodné považovať občanov za vinných z groteskného žoldniera v Gruii ...
Na tvojom mieste by som sa hanbil!
antigranzii (11 komentárov) • 7. apríla 2009, 17:11 hod.
Dúfam, že CFR vyhrá šampionát, ak nie, tak Craiova