Blog online marketingových praktík 2014

Ponuka predaja (ukážka)

Štvrtok 2. októbra 2014

Sedemnásty deň: WebmasterTools

Ralfove videá v Nástrojoch správcu webu

online

Streda 1. októbra 2014

Sedemnásty deň: bannerové reklamy a Google Adsense

Pomocou Wordpressu môžete uzamknúť jednotlivé stránky pomocou hesla bez ďalších programov.

Dropshipping.de:
Spolupráca medzi predajným webom bez obchodu a skutočným online obchodom. Kvázi online obchod ste založili prostredníctvom svojej domovskej stránky, ale obchody sa preposielajú partnerovi (skutočný online obchod).

K dispozícii ako partner okruhu prostredníctvom InteractiveMedia alebo SevenOneMedia.
Reklamné bannery majú vždy sledovanie.
Veľké spoločnosti na určenie tvaru uprednostňujú použitie InteractiveMedia namiesto Google

Tvary bannerov:

  • Celý banner alebo banner v plnej veľkosti (vyzerá malý, pretože je zastaraný a rozlíšenie býva nižšie)
  • Nadrozmerná
  • Mrakodrap
  • Obdĺžnik
  • Námestie
  • Tapeta
  • PagePeel alebo PeelAd
=> Rich Media Banners: Dodatok, bannery vytvorené pomocou niekoľkých programovacích systémov -> komplexné efekty a formy prezentácie

Cenníky na InteractiveMedia pre domovské stránky, na ktoré by ste mohli umiestniť svoj reklamný banner.

Koľko stojí banner mesačne?
Napr.

Návštevy: 3 000 000/mesiac
Náklady na banner: 85 eur za CPM

3 000 000: 1 000 x 85 = 255 000 eur = náklady na banner mesačne

Kedy sa bannerová reklama oplatí?
Napr.
Konverzný pomer potenciálnych zákazníkov (potenciálny zákazník)
Konverzný kurz predaja (kupujúci)

Náklady na reklamný priestor: 250 eur
Dojmy (návštevy stránky)/mesiac: 260 000
Hodnota pre zákazníka (dopyt): 100 eur
=> 2,5 nového zákazníka, aby sa to vyplatilo (BreakEvenPoint)

Najhorší výpočet:
CTR 1% = 2 600 návštevníkov
1% LCR = 26 elektród
1% SCR = 0,26 kupujúcich
=> 100 x 0,26 = 2,6 eur ------ >>> nestojí to za to!

10% LCR = 260 elektród
1% SCR = 2,6 kupujúcich
=> 100 x 2,6 = 260 eur ------> stojí to za to

GoogleAdsense:
musíte sa prihlásiť/prijať
Dodatok k GoogleAdwords

3 hlavné komponenty:

  1. Kanál URL (zadajte svoju vlastnú stránku, aby ste dostávali správy o úspechu)
  2. Vlastný kanál: reklamná oblasť s vlastným počtom reklamných bannerov
  3. Reklamné jednotky: s určitými možnosťami nastavenia v dizajne, umiestnení na stránke atď.
Reklamu dodáva spoločnosť Google a jej partneri. Nad obsahom je malá alebo žiadna kontrola. Jednotlivé stránky je možné blokovať v ponuke „Povoliť a blokovať reklamy“, čo je však v praxi obmedzené a často zdĺhavé.
Kategórie blokov: Hlavné kategórie, citlivé kategórie, reklamné siete

Funkcia správy:
Zobrazenia stránky, kliknutia, MP, CPC, RPM stránky, odhadované zárobky, kliknutia v krajinách atď.

RPM stránky (výnosy na jeden kilometer) alebo EPM (výnosy na jeden kilometer) = za tisíc zobrazení stránky v eurách