Komunita Unimog; Zobraziť tému - zváračský preukaz

Zváračský preukaz

Zváračský preukaz

z mindcrime »9.9.2006, 15:51

unimog

Kamarát, ktorý pracuje ako zámočník, mi dal zostaviť konzolu pre môj U406, aby som mohol namontovať spojku s guľovou hlavou. Ako príklad slúžili vlastné stavby prezentované tu na fóre. Bol som na TÜV, registrujú mi to, predpokladom je technický výkres a certifikát o zváraní kvôli švom. Problém s celou vecou je, že môj zámočník nemá súčasné osvedčenie, môže mi niekto pomôcť s kópiou? Môj zámočník má dlhoročné skúsenosti s kovovou konštrukciou, takže sa nemusíte obávať, že švy nie sú v poriadku.

O Pomoc Bol by som rád.

z čemerica »3. 9. 2006, 16:23 hod

Mám kamaráta, ktorý chce odsať trochu tuku. Mám vysávač, ale nemám súhlas lekára, aby som ho mohol používať.

Môže mi niekto z vás poslať svoje uznanie? Tiež by nemal byť problém, pri všetkom vysielaní na RTL som videl presne, ako to funguje.

z čemerica »3. 9. 2006, 16:25 hod

Do takejto hry sa nezapojí nikto, kto by s vašim kamarátom nekradol kone a hlavne nepoznal jeho technické vlohy.

Certifikát by potom mal zodpovedať aj švu alebo postupu.

z ret411 »9. marca 2006, 16:41 hod

Pre vás osobne nie je k dispozícii žiadny zvárací certifikát.

Kto je zodpovedný v najhoršom prípade?

z Gundo »9. marca 2006, 17:35 hod

z Ovládač U411 »9. marca 2006, 18:05

Ľudia, myslím si, že ani jeho kópiu nedostanete. Potom by váš kamoš mal certifikát predĺžiť alebo predĺžiť, bude ho tiež potrebovať profesionálne, však?! ak všetci štrajkujú, pozrite sa na Ebay, každý sa dostane do sračiek, ale tu sme stále čestná komunita a robte nám to tak, chceme to tak zostať

z Benz406 »3. 9. 2006, 18:13 hod

Zámečník by pravdepodobne chcel certifikát predĺžiť ! Záležitosť však nie je úplne priaznivá !
Zajtra sa spýtam nášho zámočníckeho majstra.

z mindcrime »9. marca 2006, 20:42 hod

V prvom rade ďakujem tým, od ktorých som dostal kvalifikovanú odpoveď. Čo mi malo byť jasné, že sú tu opäť cynici, ktorí si musia pridať svoju horčicu.

@ Nieswurz: To ste mohli zachrániť liposukciou, drahý moderátor.

Nemám v úmysle robiť tu krivé veci alebo niekoho klamať. Len som požiadal o podporu a našťastie sú tu ľudia, ktorí sa zaobídu bez hlúpych komentárov.

@ 411driver: čo tu znamená neporiadok? Myslím si, že si tu navzájom pomáhate, ak by si niekto našiel niekoho, kto má certifikát a chce si tú časť pozrieť, potom s tým nemám problém, pretože nie je čo skrývať. Ako ďaleko to bolo s čestnou komunitou? Koľko z nich už poctivo ukázalo svojich Mogov podľa toho, aké vlákna sa tu nachádzajú a čo neviem, urobilo všetko? Prezrite si inzeráty a zistite, koľko ľudí trvale predáva diely alebo mogy bez značky H, opýtajte sa sami seba, či je to všetko legálne.

@ ret411: Viem iba to, že to požiadal muž z TÜV a viete, aké odlišné sú požiadavky od TÜV na TÜV, predovšetkým to bol tretí TÜV a prvý človek, ktorý sa k tomu dokonca vyjadril.

z Červotoč »9. marca 2006, 22:04

Takže okrem „vypožičania“ si zváračského preukazu: crazy1: Nemôžem veľmi uveriť, že TÜV chce zváračský preukaz.
Ja som sa učil zváranie ako učňovka, dokonca súčasť skúšky na magisterskej škole, dobre, ale ani ja nemám zváračský preukaz.
Nechcete, aby bol zvarový šev pre rúrky reaktora odstránený.
Skúšali ste už iný TÜV?

z mindcrime »9.9.2006, 22:21

Takže na zváračský preukaz som sa nepýtal ani pre zábavu, bol som vlastne rád, že som našiel TÜV, ktorý mi ho chce zaregistrovať. Keď muž TÜV povedal, že chce mať zváračský preukaz, myslel som si, že to je u zámočníkov niečo bežné. Môj priateľ tiež pred 10 rokmi absolvoval magisterský titul a potom už nikto nechcel vidieť certifikát. Všetko som už skontroloval v kruhu svojich priateľov a známych, ale nikto nemá osvedčenie alebo jeho platnosť vypršala, preto mi napadla myšlienka požiadať tu. Aj keď sa opakujem, nemám v úmysle nikoho prekabátiť alebo niekoho podvádzať, ak by mi niekto chcel pomôcť, nemám problém zabaliť do auta vyrobené auto a prejsť k nim tak, aby ho bolo možné starostlivo preskúmať môže byť (ak nie je vzdialený iba 300 km).

z čemerica »3. 9. 2006, 23:21

Pokiaľ viem, iba inžinier môže schváliť zvarový šev ako bezpečný, otázne, či to môže myslieť aj inšpektor TÜV.

Pravdepodobne máte pravdu, podľa toho, ako to znie, chcete iba pomôcť inšpektorovi TÜV oklamať svoje vlastné svedomie.

Michal, ktorý vážne dúfa, že po pripojení prívesu k vyššie uvedenej spojke nebude musieť po diaľnici jazdiť za vami.

z Helmut Schmitz »3. 10. 2006, 00:01

PS @ Stefan
pokiaľ tu moderátor píše čiernym písmom, píše svoj osobný názor a nie ako moderátor a asi nám nebudeš chcieť zakázať hovoriť resp.?

Maach et jot äwer net ze offt
Helmut

Tento dokument bol vytvorený elektronicky a je platný bez podpisu

Et it like et it
Et kütt ako et kütt
Nič nezostáva ako niečo
Čo robíš dobre?
Wat je vraj nezmysel

z mindcrime »3. 10. 2006, 8:55 hod

@ Nieswurz: Asi máte pravdu, neveril by som nikomu, koho osobne nepoznám.

@ Helmut: Pokiaľ ide o moju narážku na moderátora, nemusím niekomu zakazovať mlčanie, ale môžem očakávať slušnú odpoveď na otázku, píšeš aj vecne a priamo, za čo ti tiež ďakujem. Len ma prekvapilo, že práve od Michala, ktorého príspevky si skutočne vážim, došlo len k takémuto vyhláseniu, že som toho názoru, že dostatok ľudí nemusí byť nevyhnutne podnikavých tu na fóre a moderátor je viac-menej vzorom (aj keď funkciu momentálne vykonáva). necvičí).
Pokiaľ ide o pomoc pri podvádzaní, ak to niekto s osvedčením preverí a je to v poriadku, potom to nie je podvod, ani to nežiadam, ale požiadal som o pomoc. Pravdepodobne nebolo správne požiadať o kópiu certifikátu, ale bolo by lepšie vyhľadať odbornú podporu.

Pretože tu prebehli nežiaduce diskusie, rád by som preformuloval svoju otázku: Bol by som rád, keby v oblasti Rýn-Mohan bol certifikovaný zvárač, ktorý by mohol skontrolovať alebo zvárať švy, aby mi to TÜV zaregistroval. Bol by som tiež vďačný, keby mi niekto mohol dať adresu, na ktorej je to možné. Časové a materiálne náklady sú samozrejme kompenzované.

z čemerica »3. 10. 2006, 9:13 hod

Raz som absolvoval kurz VHS (zváranie pre začiatočníkov), aby som získal trochu teórie a trochu sa dozvedel, ako by to malo vyzerať, keď horím svojím ochranným plynovým zariadením (čo robím iba s optickými vecami, t. J. Dierami v Plánovaná podlahová doska a vonkajší plášť).

Kurz absolvoval zváračský inžinier. Povedal, že jeho práca nie je v skutočnosti nič iné ako odstraňovanie švov (zvára sa iba na parádu).

Kurz sme absolvovali na školiacom workshope miestneho dodávateľa vody. Za 2 roky sa chlapci naučia dokonale nastavovať iba 3 rôzne švy.

To ako pozadie zložitosti celej veci.

Dúfam, že vo svojom novo formulovanom vyhľadávaní nájdete to, čo hľadáte!

z Helmut Schmitz »3. 10. 2006, 10:06 hod

Maach et jot äwer net ze offt
Helmut

Tento dokument bol vytvorený elektronicky a je platný bez podpisu

Et it like et it
Et kütt ako et kütt
Nič nezostáva ako niečo
Čo robíš dobre?
Wat je vraj nezmysel