Jägerschnitzel (verzia NDR)
Cestoviny (najlepšie Penne) Cook.
Pre poľovníckeho rezeň to Jagdwurstplátky osmažte a osmažte ich do chrumkava.
Na omáčku s veľkým množstvom masla, nasekané Cibuľa Smažte ich do priehľadnosti a potom z múky a vody urobte ovsenú kašu. S niečím Rajčinová pasta Pripravte silnú sladkokyslú omáčku (asi štvrtinu skúmavky), veľkú štipku soli, trochu korenia a veľa cukru a citrónovej šťavy.
Hotovo. Vážne - to je všetko - rýchle a chutné.

- lacno
- NDR
- mäso
- Cestoviny
- omáčka
- rýchlo vyrobené
- Paradajková omáčka
- klobása
34 komentárov
jochen karr 26. februára 2010 (8:56)
NDR vzdelávanie a kultúra vzdelávacích inštitúcií ! To bolo jediné, čo som v detstve jedol s rastúcim nadšením! Vtedy sa myslím, že rezance ešte volali makaróny
bastler 23. marca 2010 (12:37)
áno, úžasné - vždy to tak bolo! Idem si uvariť veľkú ulovenú klobásu! Priateľstvo!
Alex 9. júna 2011 (21:17)
Prepáčte, ale už ma nič neprekvapuje!
Každý, kto jazdí na aute z lisovaných spodkov, si tiež upraží klobásu a tvrdí, že je to rezeň!
Napriek bratom a sestrám to vôbec nefunguje!
Klobása je klobása a rezeň je rezeň. Vyrobené zo skutočného, skutočného mäsa. takže z mŕtveho zvieraťa a tak!
Alex 9. júna 2011 (21:20)
….ešte raz prepáč! Rovnako neexistuje žiadna verzia GDR rezeň.
Existuje talianska, severonemecká a z môjho pohľadu senegalská (vyrobená z antilopy alebo niečoho) verzia rezne! Neexistuje ale ŽIADNA verzia so žiadnou klobáskou.
Marie 10. septembra 2011 (14:42)
Ach Alex,
ani nevieš o čo prichádzaš kvôli svojmu reptaniu =)
Nezáleží na tom, ako sa volá, hlavné je, že chutí dobre ^ ^
A je to tak! Seeeehrrr dobré =)
Človeče, teraz mám hlad 😀
Jörg 2. februára 2012 (16:08)
@Alex
Ak vás smažená klobása tak rozčuľuje, urobte to férovým spôsobom výrazom Jägerschnitzel zo západu republiky.!
Správny lovecký rezeň (pozri obrázok vyššie) má dokonca niečo spoločné s lovom, čo sa týka ingrediencií,
ale čo má hubová omáčka spoločné s poľovníckym rezňom? Chodia poľovníci hľadať huby? Nesmejem sa! A ani rezeň nepochádza od poľovníka!
A úprimne!? Čo ťa rozčuľuje Už ste vyskúšali? Nie? Nepáči sa vám to principiálne? Pretože pochádza z východu? Dobre teda! S ľuďmi ako ste vy by to boli tiež „Perly pre ošípané!“
Markus 13. apríla 2012 (13:39)
Na západe tiež nie je Jägerschnitzel. Pôvodný názov bol Schnitzel po Jägerartovi (existujú aj iné jedlá). V tom čase sa to odvodzovalo od skutočnosti, že poľovník priniesol z lesa na lov huby.
Oba typy poľovníckeho rezeň sú teraz uvedené v kuchárskych knihách. Ossi rezeň je zvyčajne stále v štýle NDR a Wessi má iba Jägerschnitzel. Obaja sa vlastne mýlia:-)))
Sven 27. júla 2012 (12:54)
Prepáčte, ale aký idiot je Alex?! Klobása je vonku. Verím, že z mŕtveho zvieraťa, rovnako ako jeho mäso. Nikto nepovedal, že rezeň NDR je rezeň (mimochodom, rozšírená západná verzia tiež nie je vyrobená z bravčového mäsa a nie z teľacieho mäsa;-)). A myslím si, že je to jednoducho skvelé a chutné. Zložte rolety z Jenosse:-))))
Sven 27. júla 2012 (12:55)
@ Jörg: palec hore 🙂
Ekkard Bäuerle 8. novembra 2012 (12:08)
Žijem v bývalej sovietskej zóne už viac ako desať rokov, ale nikdy si nezvykneš na tento „poľovnícky rezeň“ vyrobený z plátkov nohy s lacnými rezancami v omáčke. Rovnako ako vajcia v horčicovej omáčke a bravčové koleno, ktoré sú tu veľmi populárne. Našťastie sú na každej diaľnici New Five Land parné valce americkej imperialistickej kultúry à la Burger King a McDonalds - pre mňa sú to ostrovy civilizácie!
Ten, kto má niečo proti sťažovaniu sa 30. novembra 2020 (17:31)
Vyzeráš tak, tučne ako väčšina Američanov.
Mimochodom, hamburger nepochádza z Hamburgu.
Paule 12. novembra 2012 (13:11)
Citát:
Alex hovorí:
9. júna 2011 o 21:17
Prepáčte, ale už ma nič neprekvapuje!
Každý, kto jazdí na aute z lisovaných spodkov, si tiež upraží klobásu a tvrdí, že je to rezeň!
Napriek bratom a sestrám to vôbec nefunguje!
Klobása je klobása a rezeň je rezeň. Vyrobené zo skutočného, skutočného mäsa. takže z mŕtveho zvieraťa a tak!
Paule 12. novembra 2012 (13:29)
Markusovi sa mi jeho komentár páči najviac a je úplne správny, na západe si z „Jägerartu“ vyrobil poľovnícky rezeň a na východe z jedla, ktoré si poľovníci zvykli brať so sebou, a na paneloch ohrieval ohnivý rezeň. Oba sú v slove koncept skutočne nesprávne.
Ale to, čo píše Ekkard Bäuerle, je vrchol hlúposti katedrály. Disky na nohy? Čo? A bravčové koleno z východu? Eisbeinmeister sú pravdepodobne Bavori a sladké a kyslé vajcia boli vždy nemeckým jedlom. Ale chápem ho, keď je jedák Mc-Doofa, pretože stratíš chuťové bunky pre domácu kuchyňu. Američania tiež jedia všetko so svojím špinavým arašidovým maslom, jedia z tašky na ulici pri chôdzi. Ušetrím sa civilizácie, alebo nám chcú teraz diktovať vkus aj Američania? Môžete sa vrátiť späť na pôdu pre požierače šišiek, alebo si sadnúť na pole a zahryznúť sa do svojej obľúbenej kukurice, kto vás zastaví?
Ekkard Bäuerle 12. novembra 2012 (15:10)
Hmm, nie, zostávam tu, teraz som Ehrenossi. A mimochodom, ďakujem za prosbu, milé zónové páry! Notoricky známe „cudzinec-Wessis-atď.“ Je ťažké dostať sa z vášho návrhu napriek prítomnosti všetkých skupín tu, pravdepodobne pod jedným percentom, ktoré stále trvá - rovnako ako naučiť sa základnú aritmetiku civilizačnej irónie ... No, nič nerobte, zostaňte ako sa máš! Nech je to tak alebo onak: Každý, kto si myslí, že s Letschowasserom si pripravuje obalované lisované mäsové kruhy na jedlo, pretože kedysi existovalo za sibírskym ostnatým drôtom, zjavne tiež zje malé chudobné západné deti. Jedlo, Paulchen!
Paule 12. novembra 2012 (15:26)
@ Ekkard Bäuerle
Môj spôsob písania vyšiel iba z vášho provokatívneho vyjadrenia o automobiloch a jedle v NDR, teraz hovoríte „Cudzinci a Wessis von“ „Sibírsky žiletkový drôt“ „Západné deti jedia“ Čo to má znamenať? Celé Nemecko prehralo vojnu a západná časť sa dnes nemusí prezentovať ako víťaz, len to mala jednoduchšie a bolo rozhodnuté, že sa rozdelí na lepšiu polovicu Nemecka ako 4 mocnosti.
Až do základných aritmetických časov prevzalo Fínsko školský systém NDR v roku 1987 a je navždy Pisaerom. A ako je na tom s Nemeckom so svojím imperiálnym školským systémom Bismarck? Toľko k tomu. Pre vás bola NDR pravdepodobne niekde v Rusku a elektrina sa vyrába v stenách domu, pretože sú tam aj zásuvky. V poriadku.
Zostúpte zo svojho stavu know-it-all a prijmite druhého, potom môžete hovoriť.
Napríklad nemám rád žabie stehienka, ale nikdy by som Francúzom nepovedal, že kto niečo také zje, zje aj deti, alebo či má USA svoje arašidové maslo, ja to jesť nemusím. Čo ma uráža, je vaše diktátorské reptanie proti všetkému, čo je na východe. Dnes žijeme, rozčuľujte sa dnes u výrobcov proti hnilému a lisovanému formovanému mäsu, potom urobte niečo dobré.
Paule 12. novembra 2012 (15:49)
@Ekkard,
Mimochodom, zdá sa, že si veľmi mladý človek, ktorý dlho nevidel históriu a má o nej ešte menšie znalosti. Existujú však wiki, internet a knihy. Mimochodom, vaše príspevky nemajú veľa spoločného s vysvetlením histórie pôvodu slova „Jägerschnitzel“. Ale ak si taký chytrý a myslíš si, že všetko západné je také dobré a všetko východné je také zlé, potom mi prosím vysvetli nasledujúce otázky, ktoré sú v rozpore s tvojimi tvrdeniami.
- Autá vyrobené z lisovaných spodkov jazdia dodnes, bez toho, aby si ich niekedy stiahli z obehu, ako je to dnes u výrobcov automobilov bežné, prečo?
- Televízna veža stojí dodnes, na výšku ktorej západ nikdy nedosiahol, Somal Berlin je na aluviálnom piesku, prečo?
-Školský systém Bismarck je proste neohrabaný bez toho, aby sa prispôsobil modernejším, prečo?
toľko otázok a veľa ďalších:
-Stavia sa letisko, ktorého otvorenie sa teraz odložilo na tretíkrát a štvrtý termín je už v ohrození, prečo?
-Človek stavia v Berlíne centrálnu stanicu, kde počas prvej búrky odpadnú bočné nosníky, prečo?
-Jedným z nich je výstavba stanice metra v (Kölln? Myslím), kde voda vniká z dôvodu nedostatočného použitia ocele a poškodenia domov, prečo?
Toto bol teraz nespravodlivý zoznam, ktorý však zodpovedá pravde. Kto hovorí diktátorsky ako vy, vidí iba jednu stranu a dostane rovnakú späť.
Návrh, znovu zostúp a napíš chutné jedlo z tvojej strany, prosím, neber si rýchle jedlo zo stojana.
Ekkard Bäuerle 12. novembra 2012 (16:26)
Skutočne pochádzaš od pečenia zadku k pečeniu koláča, Paul. Walk-in počítač Robotron sa čoskoro chystá ako socialistický úspech, nie? Zábavné, že ste museli napájať svoju chutnú ríšu divov, aby ste udržali pár ľudí vo vnútri ...
Takže k vašej otázke: Bohužiaľ si môžem objednať iba karty, a to nie je na lekársky predpis. Ale ja tu žijem tak dlho a preto poznám všetky príbehy od školských obedov cez HO až po zlaté brojlery naruby. Na rozdiel od iných západniarov si po viac ako desiatich rokoch môžem dovoliť kulinársky úsudok, ktorý hovorí: Goldbroiler je dobrý, Jägerschnitzel hrozný ... Žiadna klobása z benzínovej pumpy nemôže byť taká zlá. Basta, prepáč.
Mimochodom, so železničnými stanicami máte úplnú pravdu, všetky sú na východe krajšie a novšie. O deťoch bol samozrejme zlý vtip ..., ale napriek tomu vtip. Aj keď, ak sa nad tým tak zamyslím, Jägerschnitzel by sa dal pripraviť aj z detských plátkov nôh, aby chutili ... jedlo!
Paule 12. novembra 2012 (17:06)
@Ekkard.
Prijímam váš názor a to, že nemáte radi východné jedlo, ale urobte prosím všetko bez urážok. Mimochodom, kde bol silný prúd? Máte na mysli signálne vodiče na hranici? To bola zvonová elektrina. Bane a samopalné systémy boli nehumánne. Nehovorte o veciach, o ktorých nemáte ani potuchy.
Na západe je tiež veľa krásnych vecí, ako aj veľa zlých na východe. Všetko vidím objektívne a kto nepozná minulosť, nepochopí budúcnosť.
V tejto súvislosti navrhujem ukončiť tento spor medzi východom a západom a vložiť niečo do Jägerschnitzel.
http://de.wikipedia.org/wiki/Diskussion:J%C3%A4gerschnitzel
Paul 12. novembra 2012 (17:56)
@Ekkard,
Uľahčím ti to a dám ti ešte jeden tip. Vysvetlite pojem a pôvod „zlatého brojlera“, som zvedavý. Pretože nie každé kurča je brojler. Tip, brojler pochádza z USA.
Ekkard Bäuerle 12. novembra 2012 (18:14)
Takže najradšej jem brojlery s vyprážanými socialistickými zemiakmi v hoteli NEPTUN vo Warnemünde! Brojlerová lišta nie je lacná, ale vždy dobre navštevovaná, pretože preteká svojim terčom čerstvými, chrumkavými LPG farmovými kurčatami. Tu hlava kombajnu vysvetľuje, že brojlerový výraz má americké imperialistické korene:
Paul 13. novembra 2012 (9:06)
Hotel Neptun poznám, pretože tam už bol vo východných časoch a výraz „brojler“ skutočne pochádza z USA, odvodený od „brojler“, ale povolené sú iba brojlery staré 6 - 8 týždňov s hmotnosťou od 700 do 1 200 gramov. je to Puolarde. Iste, rovnako ako pri mnohých veciach v sedemdesiatych rokoch, keď vznikli prvé brojlerové miestnosti, sa chceli slovne odlíšiť od ostatnej nemeckej časti. Nikto si nevšimol, že jednou zo všetkých vecí je nepriateľ najhoršej triedy, ale pracovníci obťažovali staré vedenie SED.
Mimochodom, choďte bez urážok.
Ekkard Bäuerle 13. novembra 2012 (09:16 hod.)
Veľmi dobré, bez urážok a najlepšie bez loveckého rezeň!
Janine 18. januára 2013 (14:26)
INGENIOUS. Dni, keď sme mali Jägerschnitzel v práci (škole), a staré spomienky sa okamžite vrátili ... JEDNODUCHO POŠKODENÉ Mňam. Určite to budem robiť doma cez dni ...
Robert 20. januára 2013 (16:37)
Super, hodnota zábavy tu je skvelá, aj keď som hľadal iba recept na paradajkovú omáčku s mojím skutočným Jägerschnitzel, ktorý zajtra v Hamburgu pripravím pre svojich západonemeckých pracovných kolegov.
Ekkard Bäuerle 20. januára 2013 (16:47)
Jägerschnitzel je poslednou bitkou ústupu socializmu: beztriedne jedlo!
Strýko Detlef 14. februára 2013 (18:10)
@ Ekkard Bäuerle,
nie, povedal by som, že aj na vzostupe!
V jedálni mojej kancelárie, kde sa varí až 800 porcií denne, je Jägerschnitzel z obalovaných plátkov poľovníckej klobásy s paradajkovou omáčkou a „spirellis“ jedným z najobľúbenejších jedál.
Asi 40% ľudí, ktorí tu obedujú, pochádza zo starých federálnych štátov. Druhá časť je odtiaľto.
Po počiatočnom podráždení medzi ignorantmi je dnes jedným z najobľúbenejších jedál medzi nimi. Rovnako ako klobásový guláš.
Jedáleň bola za posledných pár rokov viackrát zvolená za jednu z najlepších v Nemecku, a to aj napriek alebo možno kvôli rezňu v štýle NDR.
Ekkard Bäuerle 14. februára 2013 (19:04)
Strýko Detlef, kuchyňa horí! Vážne: aké zónové rozprávky tu podávate? Najlepšia jedáleň pre obalované receptory? Ale to vonia ako Rádio Jerevan ...
hanno 21. marca 2013 (12:35)
Ekkard Bäuerle 21. marca 2013 (13:03)
Hanno, ty priemerný kuchár FDP, tvoje vlažné recepty na moderovanie mi kazia všetko pikantné nepriateľstvo ... „Celá nemecká kuchyňa“ je asi Miracoli s Fanta, že? A na východ od toho by sme mali »Nie. 22/kačica, pečená, sladkokyslá «, nie? Tak tomu hovorím kulinársky žáner, najhoršia kabína. Nič také nemôže čeliť prvému úderu môjho dvojitého amerického dronu! Šok a hrôza!
Zone boy 28. marca 2013 (22:01)
Poviem len jedno, ak to poznáte z čias NDR, viete, ako chutí, ako sa všetci tešili, keď to bolo v jedálničku a všetci ostatní boli hlúpi, či už sem tam alebo niekde na rezeň, to vôbec nevadí. Tak sa to vtedy volalo a vždy bude v našich očiach. Ak si opäť všimnete, kto nie je zo zóny ... * zívajte * vytie!
Strýko Detlef 26. apríla 2013 (9:31)
Andreas 14. augusta 2013 (18:04)
Vyrastal som s Jägerschnitzelom na bývalom východe. Bolo to rýchle a pracujúca mama potrebovala menej
Jagdwurst bol kvalitatívne lepší, mal vyšší obsah mäsa a žiadne konzervačné látky.
Na chleba použil pekár nastrúhané rožky a nie strúhanku ako dnes
V minulosti nebol takmer žiadny kečup, omáčka bola iba džem s cukrom, soľou a trochou paradajkovej pasty.
Porovnanie sme aj tak nemali. Ak to matka myslela dobre, Jägerschnitzel bol vyprážaný na pravom masle. No, makaróny a špagety chutili rovnako ako dnes. Preto
Ťažko si myslím, že jedáleň dnes môže ponúkať rovnakú kvalitu, inak by jedlo bolo také drahé, aké je-
Pokiaľ ide o hamburgery, zdržujem sa výroby domácich fašírok alebo fašírok, čo je niečo skutočné.
Ale pred dvoma týždňami som veľmi dobre po prvýkrát po 20 rokoch jedol zlatý brojler v bývalom brojlerovom bare
chutné nemá nič spoločné s pečeným kuracím mäsom, len si dnes uvarte Soljanku s trochou rafinovanejšieho z čerstvých surovín.
Dnes jem to, čo chutí bez ohľadu na to, ktorá krajina.
Potom sa pripravte na cestu!
Andreas
trufel 3. septembra 2013 (21:02)
ktorý mi zvracal na tanier?
Micha 14. októbra 2013 (8:14)
Hmm, chlapci, včera mi moja milá (pochádzajúca z Halle) podávala (pochádzajúca zo Švábska) túto neuveriteľne lahodnú verziu Jägerschnitzel! Musím povedať, že chutí fantasticky! A na tom záleží, však? A stále existuje toľko chutných vecí, ktoré pochádzajú z východu! Spojme to so Západom! To by malo byť, priateľstvo a láska, ktorá ide cez žalúdok! Len si to užívajte, nechajte si ho rozpustiť v ústach!
V tomto zmysle prajeme vášmu Michaelovi dobrú chuť s Ramonou! 🙂