HITHD výživná niť HIT HD - strana 3
Re: HIT/HD výživná niť
z edi89 »14. novembra 2011 22:08

Jedlo 1
-75g ovsené vločky
-330ml mlieka
-3 vajcia
-olivový olej
Strava 2
-100g cestovín/ryža
-125g kuracieho mäsa
Strava 3
-100g cestovín/ryža
-125g kuracieho mäsa
Strava 4
-100g cestovín/ryža
-125g kuracieho mäsa
Po tréningu
-30g srvátky
-330ml mlieka
Strava 5
-100g cestovín/ryža
-125g kuracieho mäsa
-330ml mlieka
Re: HIT/HD výživná niť
z 23. Pheonix »15. novembra 2011 14:42
Re: HIT/HD výživná niť
z 23. Pheonix »16. novembra 2011 10:46
Re: HIT/HD výživná niť
z edi89 »16. novembra 2011 15:33
Re: HIT/HD výživná niť
z 23. Pheonix »17. novembra 2011 09:37
Len sa tak hlúpo pýtam na tvoje kuracie rezancové ryžové menu. Ako dlho to robíš a dokedy si myslíš, že to vydržíš?
Alebo nasledujúci deň bude vyzerať úplne inak?
V takom prípade ste vo výstavbe, čo by podľa môjho názoru vysvetľovalo veľa kh?
Viem, že nie všetci to tak vidia, ale mojím tipom by bolo, keby ste len absolvovali všetky kh okolo tréningu, teda pred a po!
Re: HIT/HD výživná niť
z 23. Pheonix »18. novembra 2011 10:39
Menu 1: 7:30
Proteínový koktail 30gr
Quark250gr s bobuľami a škoricou.
Zeleninový koktail 1 liter: napr. Červená repa, (jablko), zázvor, mrkva, zelerové tyčinky, 4 lyžice oleja (slnko lisované za studena, repka, sezam, kokos)
Teľacie údeniny za studena
Menu 2: 9.45
15-20 orechov, surová zelenina, ovocie, olej 1-3El
Menu 3: 11.45
1 avokádo, zelenina (brokolica, karfiol alebo iná kapusta, fazuľa, mrkva atď.)
Mäso (ryby, hovädzie, teľacie, divina, morské plody, vtáky atď.)
Menu 4. 14.30
(Proteínový koktail 30 g)
10 - 15 orechov, 1 avokádo, ovocie
Zeleninový pretrepte cca 5dl alebo surovú zeleninu.
Menu 5 17.30
Rovnaké ako v ponuke 3
Proste iné zdroje.
Menu 6. 20.00
Rovnaké ako ponuka 4, ale rôzne zdroje
Okrem zeleninového kokteilu toľko za studena lisovaného oleja z rôznych zdrojov, že s menu 7 dostanem okolo 5 000 kalórií (podľa cieľa).
Menu 7 pred spaním
tvaroh asi 350gr alebo jogurt podľa toho, koľko glutamínu alebo tuku, bielkovín atď. stále potrebujem.
A 1 až 3 lyžice oleja.
Khs sa zriedka dostanú ako chlieb, ryža atď., Ale potom žiaden tuk! Okrem tréningových dní jem khs, pretože je rýchlo k dispozícii.
1 hodinu pred zeleninou, chlebom alebo ryžou, rezancami mäsa. Alebo pretrepte proteín s maltodextrínom 30 minút vopred.
Inak len glutamín a bcca
Počas cvičenia maltodextrín alebo voda
Potom bielkoviny a maltodextrín
O 1 hodinu neskôr opäť kh menu!
Čaj a voda sú stálymi spoločníkmi a tiež jediní, okrem kávy, pravdepodobne pred tréningom, ale potom bez kreatínu.
Re: HIT/HD výživná niť
z edi89 »19. novembra 2011 16:21
Re: HIT/HD výživná niť
z 23. Pheonix »21. novembra 2011 10:23
Do Edi89
Máte pravdu, nakoniec to musí byť to pravé pre vás. Pokiaľ sa vám dobre buduje atď.
Dlho som nemal prakticky žiadny úspech, musím povedať, že som vážil až 27 rokov. +/- 60 kg pri 173 cm a po puberte nepriberal. Už som zvažoval nasadenie steroidov, pretože som si myslel, že mám príliš málo testo. Potom som zmenil stravu prostredníctvom športového lekára vo Švajčiarsku, ktorý sprevádza aj olympionikov. Zelenina by okrem iného mala pomôcť prirodzene zvýšiť moje testo a hľa, len za 6 mesiacov som bol schopný niekoľkokrát prelomiť 10 rokov starú plošinu. Ak máte lepšiu genetiku a bolo zistené, že máte svaly počas puberty, pravdepodobne by ste svoj vzhľad mohli dramaticky zmeniť, ak by ste zmenili stravu.
Ps: Omega 6 z olivového oleja vám neprinesú požadovaný výsledok, pretože zjavne potrebujete omega 3.
Sami si môžete vyskúšať, ako vám prospieva vaša strava. Ak otestujete svoje silové prírastky alebo maximálnu silu, uvidíte, o koľko viac žehličiek ste sa dokázali za posledných pár rokov pohnúť. To je zaujímavé až po dokončení procesu prirodzeného rastu, ktorý u niektorých stúpa až na 22!
Boli ste práve v režime alebo je váš telesný tuk vždy taký nízky? (Fotografie) blahoželám k obrázkom, vyzerá to sakra ťažké.
Re: HIT/HD výživná niť
z Pills_Klaus »21. novembra 2011 20:35
Veľmi zaujímavá diskusia tu.
Potom by som sem chcel dať aj horčicu
Vždy som si myslel, že diéta s nízkym obsahom sacharidov je budúcnosť, najnovšia v oblasti vedy alebo sa mýlim? O tuku sa vždy hovorilo zle, ale s tukom sa netvorí to isté, podľa nízkeho obsahu sacharidov by ste mali venovať pozornosť sacharidom! Je zrejmé, že keď ste prírodný, toľko bielkovín pre svoju štruktúru nepotrebujete. Pri diéte konzumujete veľa bielkovín a to z jednoduchého dôvodu! Musíte znížiť svoje kalórie a to sa najlepšie robí s KH`S, pretože ich nepotrebujete, iba tréning (tréning = energia = Kh) a bielkoviny by mali extrémne stimulovať metabolizmus! Rád sa nechám lepšie učiť!
@Hans
ma veľmi, veľmi zmätený ! Už ani neviem, čomu mám veriť!
Hmm, máte nejaké obrázky na sieti Hans? Robíte to so svojou stravou dlhšiu dobu, tak by som rád videl nejaké výsledky? To by bol tiež dôkaz, že ste skutočne nabrali svalovú hmotu aj napriek najmenšiemu prírastku kalórií (príklad, ktorý ste uviedli pri 16 kcal za deň, tj. Zahryznutie do jablka atď.)
Budovanie svalov a súčasné odbúravanie tukov bez steroidov je pre mňa tiež niečo nové! Mám vysoké percento KFA s nízkosacharidovou diétou až na 3,5% - 4% kfa a vybudoval som si trochu svalov. Myslím si, že to bolo možné len vďaka Testo, pretože je pravda, že na získanie nového svalového tkaniva potrebujete vyšší príjem kalórií, pokiaľ neužívate steroidy.
Teším sa na odpoveď
Re: HIT/HD výživná niť
z viper44 »22. novembra 2011 18:12
Ahoj
@Pillen_Klaus:
Máte PM. Ale o tom viac tu zajtra u Freda.
Re: HIT/HD výživná niť
z Pills_Klaus »22. novembra 2011 19:32
Našiel som to, keď niečo googlil. Co si myslis?
Len tomu nechcem veriť. Co si myslis.
Re: HIT/HD výživná niť
z 23. Pheonix »22. novembra 2011 22:05
A je mi jedno, či Mentzer niekedy trénoval s Yatesom, alebo si dokonca vyskúšal HD sám, alebo iba na svojich študentoch. Celý nápad stojí za vyskúšanie. Pretože nemám v pláne postaviť si stan v telocvični. Niektorí sa tam majú cítiť ako doma, ale ja mám deti, prácu, priateľov a rodinu, ktoré radšej vidím ako niekoľko barov.
@Hans čo je PM? Súkromná správa?
@Pillen Klaus, koľko si mal predtým KFA a ako dlho trvalo, kým si zostúpil? Ako ste v tejto fáze trénovali a zopakovali by ste to? Myslím, že sa zhodneme na výžive. Cvičíš teraz podľa HD alebo skôr?
Re: HIT/HD výživná niť
z viper44 »22. novembra 2011 22:21
Ahoj
Takže to je jedna z vecí, o ktorých som už veľa hovoril. Vždy sa nájdu jedinci, ktorí si myslia, že skutočne vedia, o čom hovoria. Nemajú vedomosti o osobe Mika Mentzera a absolútne netušia, čo sa dialo v zákulisí kulturistiky. Samotným Heavy Duty ani nezačnem. O Mikeovi Mentzerovi kolovalo veľa lží, aby pôsobil nedôveryhodne a šialene. Takýchto ľudí počuli iba intelektuálne slabí a neosvietení. Toto sa v ľudskej histórii i v súčasnosti dokázalo nespočetnekrát.
S niečím takým: "Aj jeho kadencia 4–2–4, ktorú predtým vôbec nemal, je z dlhodobého hľadiska pre kĺby fatálna, pretože tlak v chrupavke je príliš vysoký. Toto sa nazýva zváranie kĺbov za studena.” Skutočne dostávam viac mozgových aneuryziem a zlyhanie pečene súčasne.
Ak chcete vedieť niečo o Mikeovi Mentzerovi, môžete si kúpiť jeho knihy The Wisdom of Mike Mentzer a High Intensity Training the Mike Mentzer Way. K dispozícii je tiež tento hp Mike Mentzer
Môžete sa pokojne zaobísť bez tohto intelektuálneho odpadu, ktorý koluje po internete, Klaus. Nie som mod, ale toto je vlákno výživy.
Re: HIT/HD výživná niť
z edi89 »23. novembra 2011 10:55
Pheonix23 napísal: Edi89
Máte pravdu, nakoniec to musí byť to pravé pre vás. Pokiaľ sa vám dobre buduje atď.
Dlho som nemal prakticky žiadny úspech, musím povedať, že som vážil až 27 rokov. +/- 60 kg na 173 cm a po puberte nepriberali. Už som zvažoval nasadenie steroidov, pretože som si myslel, že mám príliš málo testo. Potom som zmenil stravu prostredníctvom športového lekára vo Švajčiarsku, ktorý sprevádza aj olympionikov. Zelenina by okrem iného mala pomôcť prirodzene zvýšiť moje testo a hľa, len za 6 mesiacov sa mi podarilo niekoľkokrát prelomiť 10-ročnú plošinu. Ak ste obdarení lepšou genetikou a bolo zistené, že máte svalovicu počas puberty, pravdepodobne by ste svoj vzhľad mohli dramaticky zmeniť znova, ak by ste zmenili stravu.
Ps: Omega 6 z olivového oleja vám neprinesú požadovaný výsledok, pretože zjavne potrebujete omega 3.
Sami si môžete vyskúšať, ako vám prospieva vaša strava. Ak otestujete svoje silové prírastky alebo maximálnu silu, uvidíte, o koľko viac žehličiek ste sa dokázali za posledných pár rokov pohnúť. To je zaujímavé až po dokončení procesu prirodzeného rastu, ktorý u niektorých stúpa až na 22!
Boli ste práve v režime alebo je váš telesný tuk vždy taký nízky? (Fotografie) blahoželám k obrázkom, vyzerá to sakra ťažké.
Znovu rozmýšľam nad zeleninou, možno by som mala skúsiť len jesť zeleninu, možno máš tiež pravdu. skúsim to.
Nie, nebol som, moja kfa je vždy taká nízka, aj keď musím povedať, že som trochu „pribrala“, ale aj zámerne, pretože začiatkom leta chcem ísť na malú stravu.
Vďaka
Re: HIT/HD výživná niť
z Pills_Klaus »23. novembra 2011 19:25
hmm nenechaj ma klamať, myslím, že to bolo okolo 19% Kfa a potom som klesol na 3,5 -4% Kfa (bola Mega RIPPED)!
Cvičil som nasledovne:
Plán GK 3x týždenne, po, st a pia (navyše k tréningu bola bez prestávky pripojená kardio jednotka v dĺžke 20 minút)
Plán GK bol nasledovný: Zobral som cviky, ktoré sa mi páčili, a urobil som jednu sériu pre každý sval, ale plán bol vykonaný dvakrát, takže ak som to urobil raz, začal som odznova a celú vec urobil znova prešiel.
Utorok a Štvrtok som robil ďalších 30 minút kardio (podľa nálady som robil aj kardio v sobotu a možno aj v nedeľu). Samozrejme som upravil aj stravu.
Snažím sa to teraz zhruba vysvetliť:
Na začiatku som mal kalorický deficit 400kcal a potom som ho postupne znižoval na kalorický deficit 850kcal ! Diéta bola diéta s nízkym obsahom sacharidov, to znamená, že väčšina Khs bola prijatá až po tréningu.
V netréningové dni som sa kŕmil iba vareným morčacím mäsom (nebol povolený žiaden tuk, korenie) a celozrnnými ryžovými oblátkami (každú chvíľu ráno bolo 5 vajec, ale iba 2 celé, zvyšok iba bielkovinou). Ihneď po tréningu pretrepte rýchlo dostupnými sacharidmi a bielkovinami!
V tréningové dni boli ráno ovsené vločky, odstredený jogurt s ovocím podľa môjho výberu, väčšinou banán, jablko a kivi.
Potom opäť iba varená morka s celozrnnými ryžovými oblátkami rozloženými na celý deň, v čase obeda som zjedol možno malú hrsť celozrnnej ryže 2 hodiny pred tréningom a čo je veľmi dôležité, hodinu pred tréningom a pred kardio jednotkou, 30g srvátky a niekoľko čiapok BCAA ako Ochrana svalov. Ihneď po tréningu a po kardio sedení sa podávali aj čiapky BCAA. Srvátku vždy vezmite do vody, pretože sa vo vode absorbuje oveľa rýchlejšie ako v prípade mlieka.
Tu je príklad plánu GK:
Bench press KH
Drepy
Zhyby
Kroky vplyvu
Kliky
Ramenný lis KH
Kudrlinky na nohách
Stiahnutie
Hyperextenzie
Stojace bicepsové kučery LH
Teľa sa zdvihne
Predĺženie tricepsu
Po 1 vete, v prvých 3 týždňoch je plán dokončený jednorazovo, od 4. týždňa je plán dokončený iba raz.
počet opakovaní zostáva prvý týždeň na 12, týždeň 2 = 14 opakovaní, týždeň 3 = 16 opakovaní, týždeň 4 = 18 opakovaní, týždeň 5 = 20 opakovaní, týždeň 6 = 22 opakovaní, týždeň 7 = 24 opakovaní, týždeň 8 = 26 opakovaní, týždeň 9 = 28wdh
váha sa zaznamená prvý týždeň, váha sa vyberie tak, aby bolo možné iba 12 opakovaní ! Teraz buďte opatrní: táto váha zostane v nasledujúcich týždňoch nezmenená.
Ak nedosiahnete stanovený počet opakovaní, napr. V 3. týždni zvládnete iba 14 opakovaní, potom si dáte iba prestávku, kým budete môcť pokračovať, potom 15 opakovaní, už nemôžete, urobíte si krátku prestávku, potom pokračujete v 16 opakovaniach atď. A ešte jedna vec čo, tento plán je úplne natrénovaný, či už 2., 3., 6. alebo 8. týždeň, neexistujú žiadne prestávky. Od jedného cviku k druhému. Prestávka je cestou od jedného cviku k druhému. Viem, že to nefunguje vždy, ale vždy sa snažte zostať naladení. Tiež som sa krátko nadýchol, pretože vlastne nič nefungovalo. Inak bez prestávky. Aj po tréningu choďte bez pauzy priamo na 20 minútové kardio sedenie. Kardio jednotka by ale po tréningu nemala trvať dlhšie ako 20 minút, inak tomu musia svaly veriť
Kardio jednotky sa vykonávali ako intervalové kardio, to znamená, že robíte 2 minúty s veľmi vysokým pulzom, potom 4 minúty s normálnym pulzom (zvolil som to tak), neskôr som ich dokonca zvýšil tak, že som mal veľmi vysoký pulz 3 minúty a normálny pulz 3 minúty.
Ako som povedal, strava bola nízkosacharidová (kyvadlová strava)
Iba som sa pohýbal s kalóriami, pretože metabolizmus je vždy stimulovaný.
Vysoký príjem bielkovín tiež stimuluje metabolizmus.
Teraz ma už nič iné nenapadá.
Nemyslím si, že by som to urobil znova. Bolo to sakra ťažké. NAOZAJ úplne prídete na svoj LIMIT. Urobil som to v polovici leta. Už sa to niekoľkokrát prevrátilo. TP je tiež extrémny.
Po takom náročnom tréningu sú všetky vaše obchody KH prázdne, určite ! Ihneď nato kardio jednotka na roztopenie tuku. Sila je tiež udržiavaná TP napriek diéte!
Dokonca som bol schopný nabrať trochu svalovej hmoty aj napriek extrémnemu kalorickému deficitu, ale iba na začiatku. (ale tiež si musím poctivo vziať malé testo = 1 ampulka každých 7 dní) to vždy znamená, že by ste mali brať veľa testo v strave, aby ste neprišli o žiadne svaly. Ale je to úplný nezmysel, 250 ml týždenne je perfektných (v závislosti od vývoja tela!)
Na jar skúsim niečo nové. Chcem len krok po kroku znížiť svoj Kh a tentokrát nerobiť nízky obsah sacharidov ! Uvidíme, stále nad tým premýšľam.
HD som nikdy nerobil. Teraz by som to však rád skúsil. Raz som po Hit (stručne) trénoval viac informácií o tomto v časti „Hit začiatočníci potrebujú pomoc“ a otvoril tému.