Lekár, čitateľ Liečba depresie môže začať prózou a inými zázrakmi, ale bez nikoho

Sociálna reintegrácia v pravý čas urobí zázraky/Foto: Reuters
Už nejaký čas pracujem vo Veľkej Británii. Stretol som tu toľko depresív, úzkosti, ADHD, Aspergerov, fibromyalgie, CFS, že som sa rozhodol začať kurzy psychológie na jeseň, hoci pracujem na plný úväzok ako lekár, píše Valentin, čitateľ MedLive.ro. Nič nie je ťažšie ako depresia, pokiaľ si ju doprajete. Ja sám som prešiel tmavým obdobím, keď som bol doma. Tu sa berie za to, že cukríky Venlafexine, Sertaline, Citalopram, Mirtazepine sú napísané bez problémov. Pokiaľ si dobre pamätám, naši psychiatri tiež napísali Chlórpromazín, Haloperidol, Karbamazepín - antipsychotiká alebo stabilizátory nálady (stabilizátory nálady - približný preklad) - so širokým vydaním, bez toho, aby som si myslel, že posielam zombie domov. Cieľom bola jedna vec: mať istotu, že obviňovali pacienta.
Niet pochýb o tom, že treba vziať do úvahy neurotransmitery a ich rovnováhu. Ale myslieť si, že tak mozog, ako aj DUŠA, sú niečo ako chemické stroje, je podľa mňa nezmysel, ktorý ide nad rámec zdravého rozumu každého poctivého praktizujúceho, ktorý je sám so sebou ako človek aj ako profesionál.!
Ako som už povedal predtým, mal som svoje problémy, poznám nápravný režim v psychiatrických nemocniciach v Rumunsku, ale dostal som SKUTOČNÚ podporu a podporu od psychológa, ktorý mi pomohol identifikovať problémy a pomohol mi budovať svoju budúcnosť, s jemnosť, porozumenie, pokoj a teplo. Tej žene, ktorá má pravdu, budem vždy na začiatku svojej kariéry vďačný!
Chemická podpora je nepochybne nevyhnutná na to, aby sa nejakým spôsobom zmiernilo depresie alebo silná úzkosť, ale bez podpory rodiny, priaznivej sociálnej klímy alebo osoby, s ktorou sa cítite dobre v komunikácii, ktorá vám pomôže znovu získať sebavedomie, zostáva stále vo fáze. cukríkov, z ktorých ti je zle.
Na druhej strane, sociálna reintegrácia, zvlášť! v pravý čas zostáva svätým!
Inak zostaneme doma, myslíme si, akí sme depresívni, depresívni, vyskočíme, keď zazvoní telefón, sme na okraji spoločnosti, sme nepochopení, aký nedostatok energie, záujmu, ako nás prenasledujú nočné mory, ako izolovaní, záchvaty paniky v supermarketoch, keď ideme s tým, ktorý nás zvyčajne sprevádza, pretože pretože nám nikto nepovedal, že moc bojovať proti týmto problémom spočíva v nás!
Zostáva podľa môjho názoru, že liečba proti depresii/úzkosti môže začať prózou a inými zázrakmi, ale bez skutočnej podpory od osoby, ktorá sa s vami dokáže ponoriť do hĺbky duše, položiť ju na stôl a dokázať pozerať sa na neho oddelene, kritickým okom, nedosiahneš žiadny výsledok.
Existovalo by ďalšie riešenie (bezpochyby riskantné): brutálne opätovné začlenenie do sociálnej klímy. Ako keď hádžete dieťa do bazéna. Stretol som takých ľudí, ktorí čelia skutočným problémom, nie živým snom, veria, že všetko je chemické alebo nie! hypotalamus, limbický systém alebo tam, ich zrazu prinútili zvládnuť a vyjsť do prístavu.
Pravdepodobne. Ale radšej by som to povedal motivácia ďalej žiť a prispôsobovať sa prostrediu a jeho výzvam sa zapáli ako zápalka!
Autor: Valentin, čitateľ MedLive.ro
- Prečítajte si článok, ktorý vygeneroval tento komentár tu: „Pohľad za oponu. Mechanizmy vedúce k depresii“.
- MedLive.ro môže vyberať, upravovať a transformovať komentáre od čitateľov do samostatných materiálov.
Alt Valentin odpovedal 22. júla 2010 - 04:58 Trvalý odkaz
Po prvé, diagnóza založená na príznakoch u psychológov je neuveriteľne subjektívna a veľmi závisí od školenia lekára (koľko indoktrinácie zjedol v škole), jeho životné skúsenosti sú často nulové, vtedajšia nálada, inteligencia. a hlavne frustrácie a zlozvyky, ktoré vlastní. Väčšina z tých, ktorých som stretla (prečo všetci klamú a bolo ich dosť), sú opití, takí uzavretí vo svojich frustráciách, že sú rovnobežní s reálnym životom. Aké testy a overenia. pozrie sa vám do tváre, nájde jeden z desiatok príznakov „choroby“, ktoré sú v knihe podrobne popísané, pac! - diagnóza, brať lieky.
Ako keby som išiel k lekárovi:
„Dobrý deň pán doktor, bolí ma hlava.
- Máte nádor, transplantujeme mozog a pre istotu mu nasadíme opičí. ““
Ako dať tabletky s depresiou, ktoré za pár rokov prejdú na lieky a budú zakázané. Rovnako ako keď sa podáva heroín na bolesť alebo kašeľ u detí a kokaín na depresiu a nespavosť. Ak vidia, že zlyhali pri predpisovaní a že sa neobjavia žiadne pozitívne účinky, podajú vám niečo silnejšie alebo vás pošlú priamo do „balamuc“. Nikdy za to nebudú vinní, najmä preto, že je takmer nemožné dokázať, vždy vychádzať z predpokladu, že ste chorí.
Najbezpečnejšou a najužitočnejšou liečbou depresie je strava bohatá na vitamíny a 1 - 2 hodiny denne. Účinky sú viditeľné od druhého dňa. Nevysvetľujem teraz biochemicky, čo sa deje v tele so serotonínom a bla bla. Toto je známe už dlho, overené, preukázané a nepatentované; musíme minúť peniaze na psychológov, antidepresíva alebo iných šialencov, aby sme niečo zjedli v ústach.
Medzi psychiatrami a psychológmi nájdete najviac mentálne postihnutých. Z lavíc psychologických fakúlt si uvedomíte, že sú to „špeciálne“ bytosti, potom keď vstúpite do učebnice s poruchami osobnosti od 3. alebo 4. ročníka, uvedomíte si, že ju tvoria bývalí študenti najmä pre súčasných študentov, aby samoliečba. Štatistiky ukazujú, že iba 2% z tých, ktorí idú k psychológovi, psychiatrovi, anonymnému alkoholikovi atď. uzdravuje sa úplne (v prípade závislostí, ak nie je úplná, je to márne). Percento tých, ktorí sa liečia bez lekárov a tabletiek, je úplne rovnaké. Táto vec je univerzálna, len sa nezverejňuje z rovnakých dôvodov týkajúcich sa farmaceutického priemyslu a tisícov psychológov, ktorí sa každoročne objavujú na plátkoch.
Štefan odpovedal 22. júla 2010 - 11:37 Trvalý odkaz
Do istej miery máš pravdu. Veľa záleží na životných skúsenostiach psychológa. Ale psychológ nepredpisuje lieky, môže iba psychiater. Ak by psychológ predpísal lieky, bolo by to, akoby uznal, že psychologické metódy nemajú žiadny účinok.
Čo nie je pravda. Účinkujú, pokiaľ je pacient otvorený pre takúto liečbu. Ale nielen verbálne, ale jednoducho tomu celému bytiu veriť, že s pomocou psychológa môže prejsť týmto štádiom. Táto viera sa nevytvára pred zasadnutiami alebo od prvého zasadnutia, ale časom.
Tak, ako dlho trvalo, kým sa depresia ustála a stala sa trvalou, tak aj liek na depresiu potrebuje čas, aby sa mohol stabilizovať vo vnútri pacienta.
A všetky tieto veci sa dejú kvôli tomu, že človek, kým nedosiahne úzkosť, nerieši svoj osobný rozvoj.
Catalin odpovedal 22. júla 2010 - 13:25 Trvalý odkaz
Ďalší amatér, ktorý si mýli psychológa s psychiatrom.
Možno iba mierna depresia sa lieči vitamínmi a športom, ťažká depresia potrebuje viac. Percento tých, ktorí sa liečia tabletkami, je oveľa vyššie. pretože ostatní sú uzdravení navždy, samovraždou.
Augusto odpovedal 23. júla 2010 - 04:14 Trvalý odkaz
V prípade väčšiny psychiatrických porúch neexistuje žiadny liek. Maximálne zlepšenie. Tabletky neliečia, liečia iba účinky stavu. Pri väčšine duševných chorôb nepoznáme príčinu, takže nemáme nič spoločné s tabletkami na odstránenie príčiny.
misu odpovedal 24. júla 2010 - 21:10 Trvalý odkaz
Keďže neexistuje Rumun, vie všetko, najmä však medicínu a z nej najmä duševné choroby. Psychotropné lieky sa zameriavajú na príčiny, ktoré spôsobujú duševné príznaky; aby boli úplne účinné, musí ich sprevádzať psychoterapia, informovanie pacienta o stresoroch alebo faktoroch, o tom, ako ich možno eliminovať alebo minimalizovať, rodinná a sociálna podpora (ktorá je často vznešená, ale úplne chýba) potreba terapeutickej disciplíny (zriedkavý názor ) a mnoho ďalších vecí, ktoré musia byť trpezlivo vysvetlené každému pacientovi a jeho rodine.
Amalia odpovedala 24. júla 2010 - 21:51 Trvalý odkaz
Najviac mi pomohlo zbaviť sa depresie - jogové sedenia (sahaja joga, žiadna diéta, žiadne státie v hlave, rukách). a aj napriek tomu mi trvalo asi dva roky, kým som sa zbavil všetkých tých hlúpych stavov.
Je to preto, že hneď ako som sa po mesiaci jogových sedení cítila dobre (cvičila som aj doma - ráno a večer - ale kvôli depresiám nemáme veľa sily a chuti niečo robiť, tak som skočila), myslela som si, že som sa zbavila depresia a prestal som. Hneď ako sa nálada vrátila, pokračovali sme v jogových sedeniach a všetko išlo ako po masle. A podľa mňa sú homeopati stále dobrí.
Bol som u asi 3 psychológov, ale úprimne som nemal pocit, že by mi niekto mohol nejako pomôcť. musíte vedieť, ako v sebe nájsť zdroje, aby ste sa zbavili depresie, a myslím si, že jóga vás to naučí - nájsť pokoj a vnútorný pokoj.
Virgil odpovedal 25. júla 2010 - 8:44 Trvalý odkaz
Namiesto dlhého komentára si prečítajte nasledujúci článok (iba jedna stránka), ktorý nájdete na tomto odkaze:
http://ezinearticles.com/?Stres---Depression---Insomnia&id=3597908
Gheorghe odpovedal 22. júla 2010 - 07:27 Trvalý odkaz
Drahá! Nervové ochorenie sa nikdy nedá vyliečiť! Po uzavretí kontraktu nemôžete urobiť nič iné, len zmierniť príznaky. Lieky sú tiež dobré, šport je tiež dobrý, vitamíny sú dobré (aj keď vás z nich stučnia), ale vyrovnaný a rušný život vám prináša aj trochu zábudlivosti o chorobe a úľave. Žiadny alkohol a tabak nie sú jednou z hlavných podmienok, ktoré majú ľudia s depresiou dodržiavať. Ako som už povedal, choroba iba tlmí, nikdy sa nehojí. Nehovorím to z fatalizmu, ale z úprimnej túžby upútať pozornosť depresívnych ľudí s oslabenými príznakmi, že starostlivosť o hlavu musí byť zameraná na udržanie tejto pohody. Bez konfliktných štátov a najmä v dnešnej dobe bez predstavy, že sme pupok Zeme a meníme svet, musí byť umožnené prejsť bez toho, aby sme museli zasahovať k tomu, čo nezávisí na tom, aby sme to vyriešili my. Život je ťažký, ale je tiež krásny. Užime si len jeho krásu a nechajme škaredých bez pozornosti a budeme žiť dobre. Všimnite si, že som zahrnutý do tohto sveta. Všetko najlepšie!
ellis odpovedal 24. júla 2010 - 16:41 Trvalý odkaz
podľa toho, čo bolo povedané.môj otec je duševne chorý už viac ako 40 rokov a vždy sa zdržal tabaku a hlavne alkoholu. a je nažive po ťažkej depresii .
Navyše kávu vôbec nekonzumoval
Virgil odpovedal 25. júla 2010 - 08:52 Trvalý odkaz
Gheorhe, máš úplnú pravdu, ľudia nechápu, že konvenčná medicína nedokáže liečiť mnohé choroby, ale najmä depresie. Stále však existuje nádej, nová
homeopatická liečba, ktorá dokáže vyliečiť depresiu aj u tých, ktorí ju zdedili po rodičoch (jeden alebo obaja rodičia mali depresiu počas počatia). Prečítajte si článok na nasledujúcom odkaze:
http://ezinearticles.com/?Stres---Depression---Insomnia&id=3597908
leon odpovedal 22. júla 2010 - 07:28 Trvalý odkaz
neskrývajme sa za prsty
možno môžete depresiu liečiť u psychológa
ale schizofrénia bez haloperidolu a zvyšku.
Neviem, aké máte šance ako psychológa
len aby sa stal chorým vzhľadom na všetky ťažkosti.
causius odpovedal 22. júla 2010 - 8:50 Trvalý odkaz
Dobre, teraz, keď som si zlomil prsty s pánom „ďalším Valentínom“, aby som prešiel k nezmyslom Gheorghe.
„nervové ochorenie sa nikdy nevylieči.“ iný žijúci v stredoveku.
vážený „iný george“, v prvom rade to, že nejde o chorobu, ale o extrémne širokú škálu porúch rôznych typov, od jednoduchého smútku, prechodu predispozícií a postojových štruktúr s depresívnym aspektom, až po depresie s hlbokým záujmom o chémiu mozgu, najväčšiu žľazu, ktorú kedy uvidíte, aj keď ju nepoužívate naplno.
@ leon
Mám s tebou iba jeden „protiklad“, nie je tam žiadny psychológ.
Nakoniec sa chcem ospravedlniť za mierne arogantný alebo dokonca urážlivý tón na niektorých miestach, ale tento druh nezmyslov je o to škodlivejší ako „vulgárne sloveso, páčiaci sa pisár“ a horšie je len to, že sa šíri ďalej, dokonca geneticky asistovaný.
artur odpovedal 22. júla 2010 - 10:08 Trvalý odkaz
Pre niektorých je mozog skutočne veľká žľaza .
„Trochu arogantný tón.“ Použitie má tendenciu k nule, dokonca k nule Kelvina, nebezpečenstvo expanzie nedotknuté, vzácne náznaky pri sviečkach - zatiaľ sú psychológovia balení ako minerálna voda a títo zachránia tento utláčaný svet.
Oni, ktorí vystupujú všade, kde sa iní potulujú v tme, ale rýchlo zmiznú, keď svieti svetlo.
causius odpovedal 22. júla 2010 - 10:51 Trvalý odkaz